welk merk flesvoeding

hallo iedereen,
ik heb een vraagje aan de mama`s en papa`s die flesvoeding gaan geven,
welk merk gaan jullie kopen/ geven.....

en als je in ziekenhuis bevalt krijgen de baby`s toch voeding van ziekenhuis...toch..
maar welke... of hebben ze verschillende merken.

groetjes manuela 34,2
 
hoi manuela,
ik gebruik altijd similac want dat is het goedkoopste merk en net zo goed hoor als de duurdere het kan zijn dat niet elk kind op een bepaald merk goed reageerd dan zijn er ook nog heel veel alternatieven
 
Hoi
Ik ben momenteel zwanger van de tweede.
Van mijn eerste ben ik in het ziekenhuis bevallen.
In de meeste ziekenhuizen geven ze de baby Nutrilon.
Ik ben doordat mijn kleine mannetje krampjes en  moeilijke ontlasting had en ook regelmatig een mondje terug spuugde overgegaan op Frisolac Comfort (groen).
Bij mijn tweede ga ik daar direct mee beginnen.
Echt super! Hij was na de voeding ook lekker verzadigd en tevreden.
Friso Comfort valt ook wat zwaarder, doordat er johannesbroodpitmeel (tegen spugen) in zit. Deze voeding is wat dikker. Als fles en speen adviseer ik je daarom: Nutricia (fles) met de start of de opvolgspeen. (drie gaatjes) In ieder geval bij de DA te krijgen.
Succes!
 
dank jullie wel voor reactie.

maar weet iemand dan ook of ze in zieknhuis verschillende merken hebben, want anders krijgen ze daar iets anders dan dat ik in huis haal. groetjes manuela
 
quote: manuela23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2005 22:40:25'));

dank jullie wel voor reactie.

maar weet iemand dan ook of ze in zieknhuis verschillende merken hebben, want anders krijgen ze daar iets anders dan dat ik in huis haal. groetjes manuela





Voor zover ik weet hebben ze in zo goed als alle ziekenhuizen het merk Nutrilon.
Neem anders even contact op met de ziekenhuizen bij jou in de buurt!
Succes
 
Hoi,

Misschien klinkt het gek, maar je kan ook even aan de verloskundige of gyneacoloog vragen wat ze adviseren in jouw woonplaats. Ja echt, mijn zus werd geadviseerd om friso te gebruiken, omdat dat beter was ivm de hardheid van het water.

groetjes kirsten
38w1d
 
Hoi,

Onze oudste is geboren in het ziekenhuis en kreeg daar bijvoeding (dit wou ik helemaal niet, wou borstvoeding geven, maar dat terzijde) en dat was Friso.
Toen de borstvoeding eenmaal definitief mislukt was zijn we ook thuis Friso gaan geven en vrij snel de Comfort variant, aangezien hij last hij met poepen.
Het is ons erg goed bevallen en als je de prijzen vergelijkt met Nutrilon scheelt het nogal! Ga nu voor de borstvoeding, maar mocht dat niet slagen, dan krijgt baby 2 ook weer Friso.

Groetjes,
Marije
 
Onze dochter kreeg in het ziekenhuis Nutrilon 1. Doordat de borstvoeding niet op gang wou komen kreeg ze dit. Ook toen ik na 4 dagen veel ellende en pijn over ben gestapt zijn we gebleven bij Nutrilon.
Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje en  zou weer voor hetzelfde merk gaan. Onze dochter reageerde er goed op dus ons 2e kindje misschien ook wel.
 
Terug
Bovenaan