Welk merk flesvoeding?

Hey mama's,
In principe geef ik nog steeds volledig borstvoeding, maar door een buikgriep dit weekend is mijn productie heel erg afgenomen. (niet zo gek natuurlijk, na 9 x boven de pot te hebben gehangen :)) nu probeer ik om alles weer goed op gang te krijgen, maar voordat mijn vriezer voorraad op is wil ik toch vast kijken naar flesvoeding.
Welke voeding gebruiken jullie en waarom? Ik heb echt totaal geen idee of ik Friso, Nutrilon of eigen merk moet gebruiken.... Ik hoop het voorlopig nog niet nodig te hebben maar toch.

Dat is helemaal wat jijzelf prettig vind. Ik heb zelf Nutrilon, omdat ik daar prettige ervaringen mee heb en ze het in het ziekenhuis ook aanboden, maar ik neem aan dat een eigen merk even goed is. Ik heb voorheen ook wel Friso gebruikt, bij mijn eerste zoon, maar die vond ik lastiger omdat die meer klontert. Bij de 6 maanden stap ik waarschijnlijk over naar Kruidvat, waar ik ook veel goede verhalen over hoor.

Ik ook Nutrilon, duurste dus beste (onzin haha, maar je moet wat denken) Mijn dochter is te vroeg geboren dus vond het eng om over te stappen op flesvoeding dus maar gelijk de duurste gedaan, met de gedachten als ze meer geld krijgen hebben ze meer middelen om zich te ontwikkelen en verbeteren (was mijn gedachten) Maar volgens CB maakt het neits uit en is Kruidvat merk ook gewoon goed. volgens mij zit er wel verschil in de poeder kwa oplossen en klonten ofzo heb ik wel eens gehoord,maar heb ik bij Nutrilon geen last van. Succes! Oja nog iets...Ik zou persoonlijk voor een merk gaan wat je overal kunt kopen. Voorbeeld: mijn vriendin had altijd Jumbo merk, maar vaak was die op en als je kind gewend is aan Jumbo voeding is het niet verstandig (ivm met darmpjes etc) weer voor 1x over te gaan op een ander merk. Nurtilon, Friso en goede start kun je volgens mij overal wel kopen dus grijp je nooit mis als het ergens op is. En...Ik wilde geen Friso omdat ik de verpakking niet handig vind, een doosje leek me zo`n gesop, had ik liever met deksel die ik elke x makkelijk open en dicht kan doen.

Wij gebruiken ook nutrilon maar als zijn darmen straks wat makkelijker ander voeding kan verdragen ga ik ook naar een goedkoper merk. Alles wat in de winkel staat qua babyvoeding heeft een keurmerk dus het maakt niet uit welk merk je haalt. Wij wilden met bonbebe beginnen (de goedkoopste hier want prijzen verschillen ook per regio en winkel) maar toen ik toch onverwachts in het ziekenhuis beviel werd hem daar nutrilon gegeven dus zijn we daar maar bij gebleven.

Hoi,

Ook hier een flinke terugloop van mijn borstvoeding. Ik ben flink verkouden geweest en niet lekker. En ook door de stress dat ik 2 januari weer aan de slag moet..
Ik ben nu gelijk aan het afbouwen, ik geef Izzie Friso hypoallergeen omdat onze andere dochter koemelkallergie heeft.
Hopelijk is het bij jou wel op gang gekomen.
Liefs

Terug
Bovenaan