Welk merk groentepotje?

Hoi meiden,

Een vraagje: welk merk groentepotje gebruiken jullie en hoe bevalt dit?

Wij hebben Olvarit van Nutricia, de 6 maanden potjes. Ik wilde afgelopen weekend eens iets nieuws proberen en had een potje van (ik geloof) Nestle gekocht. Fijnproevertje heet het geloof ik, met 2 smaken. Leek me wel goed voor de smaakontwikkeling, want in die andere potjes zit alles door elkaar als 1 smurrie. Deze had eerst de groente en onderin zat zalm. Mijn vriend vond het al stinken, maar goed, ik dacht het zal de vis wel zijn.
Julian heeft alles opgegeten. Anderhalf uur later krijgt hij dan zijn fles. Halverwege zette ik hem even rechtop om te boeren, komt alles er met een boog uit, tot de groente aan toe (afgaande op de geur).   We zaten er helemaal onder: kleren, haar, alles! Bah!
Wij gaan dus maar gewoon verder met het vertrouwde potje...die 2 laagjes werden toch ook 1 smurrie!
Dus...wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes,
Daisy

Wij hebben ook de olvarit potjes. Ik heb een keer van de jumbo meegebracht omdat die goedkoper waren maar dat krijgt ze echt niet weg. Het is ook dikker en ik vind het er ook niet zo smakelijk uitzien. Niet dat die van olvarit er wel erg culinair getint uitzien maar goed. Voor ons ook de olvarit!!

Voor fruithapjes hebben we trouwens kruidvat merk en ik denk dat ik daar toch ook eens een groentepotje van ga proberen!

Meestal koop ik Kruidvatpotjes,bevallen prima. Voor de variatie ook Olvarit, die hebben iets meer soorten. Vanavond een potje van AH eigen merk proberen....

Esmeralda

Hi dames,
Wij gaan het dadelijk gewoon vers maken, in de pan. Ik moet ook voor ons koken en dan is het toch een kleine moeite om even extra pannetje op te zetten voor onze kleine.
Alleen even onthouden dat ik er geen zout in moet gooien, gooi eigenlijk overal zout in, behalve bij spek en zalm, die zijn al zout genoeg.

Net even bij babycook gekeken, wat een duren bedoeling en hoop onzin spulletjes, vind ik, hoor.
X

Hoi,

ons zoontje is heel makkelijk, ik maak het zelf (als wij iets simpels eten dan maak ik gewoon iets extra's voor hem, wel zoutloos natuurlijk) en anders is het of een potje van olvarit of van bebirix. Vindt ie om te smullen! hahaha.

Succes.

hoi ik maak merendeel het fruit vers.
maar als ik werken ben geef ik mijn moeder meestal een potje olvarit mee.
dat vindt ze heerlijk.appel,banaan en peer heeft ze al gehad..zijn er eigenlijk ook nog meer soorten.?
vers fruit meng ik ook soms.
andere merken heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd,maar ik wil van kruitvat straks ook eens gaan proberen.
groente heeft Mila nog niet gehad,daar ga ik binnenkort mee beginnen,ben benieuwd.voor het begin staan er een paar potjes klaar.
groetjes piewie

Ik doe alleen verse groente..maak ik een extra grote portie en dan pureren maar en daarna vul ik een ijsblokjesbakje,en vries het in!
Ik zorg dan dan ik 2 dagen achter elkaar iets kook wat merel ook mag eten zodat ze voor de hele week groentehapje heeft, kan ik om de dag afwisselen.
En dan kunnen wij een keertje iets eten wat ze nog niet mag hebben!

En ik heb 1x een potje gekocht...ieieie wat n vieze lucht en smaak!
Ik werd er zelf misselijk van..hahahaha
En dit vind ik zelf wel makkelijk (en daarbij misschien wel stukken goedkoper...)

Terug
Bovenaan