welk merk opvolgmelk nr.2 ???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Binnenkort stap ik over naar opvolgmelk nr.2. Na eerst 2mnd BV te hebben gegeven, na een ernstige longontsteking + zware penecilline kuur ging het helaas niet meer en ben ik toen overgestapt naar flesvoeding van Nutrilon / Nutricia. Echter vind ik dit nogal prijzig. Friso heb ik ook een keertje geprobeerd, maar dit weigerde ze te drinken. Nu heb ik eens gehoord dat Nutrilon wat zoeter smaakt dan Friso (?). Gebruikt iemand ook FV van bijv. Kruidvat? Deze voldoet ook aan de (wettelijke) normen, dus moet in principe ook goed zijn, maar is een stuk goedkoper. Wat is jullie ervaring met de merken FV?

groetjes,
xx Roos xx

Ik geef Friso comfort (ben ik gaan geven na 3 weken BV, omdat het niet meer ging). Nu heb ik ook de Friso comfort opvolgmelk. Je kunt toch het beste bij 1 merk blijven en niet gaan switchen begreep ik van het CB.

groetjes Mariska

hoi,

ik gebruik sinds kort nr2 opvolgmelk van kruidvat, mn dochter drinkt hem gewoon op net als haar nutrilon ik gaf eigenlijk al;tijd nutrilon ook aan mijn oudste kids heb ik deze altijd gegeven en dan heb je de neiging om aan een bepaalt merk te blijven hangen, omdat deze beter zou zijn dan die andere  ik vond dat nutrilon best te betalen was tot de laatste prijsverhoging en volgens geruchten gaat die in  januari weer omhoog of dat waar is weet ik niet maar goed, over een maand of 4 moet ze toch ook over op gewone dagmelk, ze heeft er verder geen last van en alles zit erin dus zou zeggen probeer het een keer wat ook handig is is omdat het bijna dezelfde samenstelling heeft als nutrilon kan je voor onderweg bv van die kleine pakjes meenemen van nutrilon zelf  dat doe ik ook.

groetjes  bianca  

Terug
Bovenaan