Hoi Suus,
Wij gaan deze maand voor de 4e, heb 3 dochters.Waarvan 3 meiden bij de 1e maand raak, eentje bij maand 2.
Toch heb ik gebruik bemaakt bij onze laatste zwangerschap van een ovulatietest.Gewoon puur uit enthousiasme.Van Clear Blue.Een gewone, geen digitale.Prima te gebruiken.
Nu ga ik de digitale ovulatietest van CB gebruiken, wel duurder, maar super duidelijk, met een smile-tje in beeld heb je een eisprong en met een leeg gezichtje nog niet.
De zwangerschapstest van Clear Blue zijn echt super goed.Daarmee bedoel ik super snel.Op de bijsluiter staat dat je het resultaat na 1 minuut kan aflezen.Bij mij stond er na 10 seconden al een plusje!
Wel anders dan 7 jaar terug, toen ik voor de 1e keer zwanger was, rende naar de winkel, kocht een zwangerschapstest van het Kruidvat-huismerk, snel thuis gedaan...maar bleef zoooo vaag, heel vaag positief...Wist nog niks!Weer naar winkel, een 2e gekocht om het een paar uur later nog eens te proberen..(dom, weer een Kruidvat-huismerk test) thuis, uit alle macht proberen te plassen....enfin, hij bleef heel vaag positief te zijn, maar je wilt gewoon echt duidelijkheid, toch? ´s Middags een 3e test gekocht, van Clear Blue en daar was dan eindelijk een duidelijk positieve uitslag.
Dus ik ga voor het merk, ook al is ´die wat duurder.
Wil niet zeggen dat het Kruidvat huismerk intussen al beter kan zijn dan 7 jaar geleden, maar ik probeer het niet meer.
Succes, misschien heb je er wat aan!
Groetjes Roos.