welk merk testen gebruiken jullie??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik had even een vraag over ovulatietesten en zwangerschapstesten.

welke merken gebruiken jullie???

ik gebruik ze van de babyboomshop in rotterdam.

wie heeft hier ervaring mee en gebruikt ze ook of heeft ze gebruikt????

ik wacht jullie antwoorden af.

liefs suus

hey!!!!
Ik heb al 2 kinderen en bij de eerste gebruikte ik een eigen merk en deed het toen goed en bij de 2de deed ik een cb die deed het perfect wist binnen 10 sec al of dat ik zwanger was en voor dat de test helemaal klaar was hing ik al met mijn man aan de lijn van blijdschap.
ik heb wel gehoord dat de van de kruidvat extra gevoelig zijn en goed
heb er zelf nog geen ervaring mee we zitten nu in ronde 8 voor nr 3 maar ik denk dat ik die steeds maar ga halen als ik overtijd ben

die van rotterdam heb ik geen ervaring mee sorry
maar hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes en beste wensen en veel vruchtbare tijden
en s6
groetjes

Hoi Suus,
Wij gaan deze maand voor de 4e, heb 3 dochters.Waarvan 3 meiden bij de 1e maand raak, eentje  bij maand 2.
Toch heb ik gebruik bemaakt bij onze laatste zwangerschap van een ovulatietest.Gewoon puur uit enthousiasme.Van Clear Blue.Een gewone, geen digitale.Prima te gebruiken.
Nu ga ik de digitale ovulatietest van CB gebruiken, wel duurder, maar super duidelijk, met een smile-tje in beeld heb je een eisprong en met een leeg gezichtje nog niet.

De zwangerschapstest van Clear Blue zijn echt super goed.Daarmee bedoel ik super snel.Op de bijsluiter staat dat je het resultaat na 1 minuut kan aflezen.Bij mij stond er na 10 seconden al een plusje!

Wel anders dan 7 jaar terug, toen ik voor de 1e keer zwanger was, rende naar de winkel, kocht een zwangerschapstest van het Kruidvat-huismerk, snel thuis gedaan...maar bleef zoooo vaag, heel vaag positief...Wist nog niks!Weer naar winkel, een 2e gekocht om het een paar uur later nog eens te proberen..(dom, weer een Kruidvat-huismerk test) thuis, uit alle macht proberen te plassen....enfin, hij bleef heel vaag positief te zijn, maar je wilt gewoon echt duidelijkheid, toch? ´s Middags een 3e test gekocht, van Clear Blue en daar was dan eindelijk een duidelijk positieve uitslag.
Dus ik ga voor het merk, ook al is ´die wat duurder.
Wil niet zeggen dat het Kruidvat huismerk intussen al beter  kan zijn dan 7 jaar geleden, maar ik probeer het niet meer.
Succes, misschien heb je er wat aan!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan