Welk merk zwangerschapsbeha bevalt jullie goed?

Hallo dames,

Ik wil binnenkort een paar zwangerschapsbeha's kopen die goed meerekken
en toch goed ondersteunen, en met name dat dat zo blijft ook na vele
malen wassen.

Welk merk bevalt jullie heel goed en waar hebben jullie die gekocht?

Bij voorbaat dank, Liefs Lientje

 
Na veel zwangerschapsbh's gepast te hebben, ben ik gevallen voor de voedingsbh van Anita Maternity met beugel. Hij is niet goedkoop, maar zit erg mooi en stevig. Terwijl het erg comfortabel aanvoelt. Ze verkopen hem onder andere bij de Prenatal. Veel meegroei bh's vond ik een erg rare pasvorm hebben, ik kreeg er zulke rare borsten in! Ik heb maat 70D, maar hij is er ook nog groter en kleiner. Succes ermee!

groetjes Judith
 
Hoi Lientje

Ik ben zelf   34 weken zwanger en heb in week 10 een zwangerschaps bh (meegroei bh)gekocht van Anita. Deze heb ik gekocht bij een duurdere lingerie zaak, maar bij livera hebben ze ze ook.En dus ook bij prenatal.
Ik heb 1 zonder beugel genomen omdat mij dat werd aangeraden, en hij bevalt heel erg goed. Ik draag ze nu nog steeds.
Kijk anders even op www.anita.com

Succes en groetjes Anita 34 /3 weken
 
Hoi

Toen ik zwanger was heb ik ook een Anita gekocht, erg duur. Daarna heb ik een goedkoper merk gekocht van de prenatal en die zat net zo goed. Mijn vriendin kocht ze gewoon bij de hema en dat ben ik later ook gaam doen. Ook net zo goed. Ik ben ook behoorlijk gegroeid aan de bobenkant!Wel heb ik maar 1 meegroei bh gekocht en daarna voedingsbh's. die groeien namelijk ook mee en dan heb je direkt een bh voor de borstvoeding. Let wel op de sluiting van de voedingsbh. Ik bedoel die bij je borsten. Neem er 1 die je met 1 hand dicht kunt doen. erg handig na het voeden. Heb er ook 1 gehad waar je 2 handen bij nodig hebt en dat is niet fijn bij het voeden! ( mijn dochter is al 4 maand vandaar de ervaring)
 
Ik heb gewoon het eigen merk van de Hema. Ik had eerst hele dure van mijn schoonzus geleend maar mijn borsten waren zo gegroeid dat ik die niet meer paste. Die van de Hema vind ik echt net zo goed. Rekken prima mee en zijn in veel maten verkrijgbaar. Ook kan je er zoogcompressen in doen, handig als je misschien tijdens de zwangerschap al wat voeding lekt.
 
Ik loop al weken rond in heerlijk comfortabele sportbh's! Die rekken ook mee en kan ik ook na de bevalling weer dragen bij het sporten. Vind het eerljk gezegd zonde van m'n geld om dure beha's te kopen die je na verloop van tijd weer weg kan gooien. Want om nou 9 maanden met 1 meegroeibeha te doen is ook weer wat karig.
Mischien dat ik nog wel een voedingsbh aanschaf, maar die sportbh's zitten dus ook prima.

 
Hallo allemaal,
Ik heb meegroe BH's van de Hema en die voldoen me uitstekend. Het is zacht, maar stevig katoen, waardoor het lekker zit, ook als het warm weer is. In zwart en wit.  Ik heb er toen 3 gekocht, omdat ze in de aanbieding waren. Precies hetzelfde model hebben ze ook in voedings BH, dus die ga ik tegen die tijd kopen.
Groejtes
greet (20 + 6)
 
Ook ik heb afgelopen week bij de hema een zwarte en witte meegroei bh gekocht. Ze bevallen prima en ze zijn niet zo duur. Je kan er inderdaad zoog compressen indoen. Mijn vriendin lekte aan het einde van haar zwangerschap melk dus dat is dan heel handig. Ik ga later ook twee voedings bh's bij de hema kopen.

Veel succes met je keuze.
Natalie (22+1)
 
Terug
Bovenaan