welk merk zwangerschapstest?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Kheb even een vraagje: Maakt het nog uit welk merk zwangerschapstest je gebruikt?
Ik bestel ze iedere keer van internet bij zwanger. nu....het zijn gewoon van die simpele papieren testen. Zouden die net zo betrouwbaar zijn als bijvoorbeeld die stevige van clear-blue of zo?Ik vind die ik bestel niet zo duur...5.49 ben ik totaal kwijt voor 3 testen..
groetjes Lianne

Hoi Lianne,

Toevallig heb ik gisteren zowel de goedkope van Matcare als die van CLearblue gebruikt. Eerst de goedkope van Matcare, ik heb pas morgen mijn NOD maar kon het niet laten !!! En hééééél ergens in de verte zag ik iets verschijnen wat mogelijk op een streepje zou kunnen lijken, eventueel. Dus ik dacht, bekijk het maar, ik doe die dure ook! En daarop kwam gelijk een kruis!!! Dus veel duidelijker. Nu was ik wel heel vroeg met testen, dus het HCG zal nog niet echt in grote mate aanwezig zijn, Ik heb vanavond m'n laatste van Matcare gedaan, en dan wordt het streepje wel duidelijker. Ik denk dat als ik morgen met ochtendurine had getest de test ook wel duidelijk was geweest. Blijkbaar maak ik wel snel HCG aan. Als je dus overtijd bent én zwanger dan denk ik dat uiteindelijk beide testen wel het juiste resultaat aangeven, maar voor je gevoel en de duidelijkheid moet ik toch wel toegeven dat die dure van Clearblue wel duidelijker was.

Succes ermee!
Liefs Solleke

Hoi Solleke

Als ik het goed begrijp ben je dus zwanger...?
Waarom staat dat nog niet tussen de nieuwe onderwerpen????
Onwijs gefeliciteerd!!
Ik wens je een fijne zwangerschap een een hele mooie

Liefs wondernetje

jaaa, nu snap ik er niets meer van! je hebt een digitale test gedaan begrijp ik solleke? Ik kreeg deze week via het forum te horen dat de digitale van clear blue niet meer een + of en - aangeven maar zwanger of niet zwanger. ( ik heb vorig jaar februari getest, en volgens iemand bestaan de + en - al lang niet meer...????)
Maar in iedergeval gefeliciteerd.
En voor diegene die die onderwerp gestart is: doe altijd een digitale test, dan ben je van die onzekerheid af, het is gewoon erop of eronder!

Laat je het horen of je zwanger bent?

Succes

titiana

Hello!

Ik ben inderdaad zwanger!!! Ik kom niet zo vaak op dit forum (lees wel mee, maar schrijf niet zo heel vaak), vandaar dat ik geen nieuw onderwerp heb geopend, de meesten kennen mij helemaal nier. Maar misschien dat ik het nog wel ff doe, gewoon om het goede nieuws te melden!
Ik heb trouwens niet de digitale test gedaan maar gewoon de ouderwetse, en die werkt ook heel goed. Die digitale zijn helemaal zo duur!!! De ouderwetse kosten bij Kruidvat ong. 15 euro per twee, dat vind ik al genoeg geld hoor!
Maar ik ga weer verder dagdromen, kan gewoon niet slapen van de (positieve) spanning!!!
Liefs Solleke

Hoi,

Ik heb dezelfde ervaring als 1 van de dames hierboven. De goedkope test gaf pas na ruim een kwartier een heeeeeeeeeele lichte tweede streep. Ik had ook nog een CB thuis en die heb ik toen meteen gedaan en deze was meteen overduidelijk.. zwanger!

Groetjes F. (33 wkn zwanger)

Hoi Solleke
Fijn hoor dat je zwanger bent!
Maar de digitale van CB zijn juist niet duur, maar goedkoper: 3 testen voor 20 euro!

Lekker genieten he

Groeten Titiana

Hoi Solleke!!

Van harte gefeliciteerd!!!! Beter hoor!!
En meiden bedankt voor de reacties!!
Ik denk dat ik morgenochtend een andere test ga doen..
Maar ik denk niet dat tie positief is hoor, want ik snap nog helemaal nix van m`n cyclus!
Kben op 1 juli ongi geworden en nu zit ik weer te wachten op de volgende nod.
Dus ik probeer morgen wel een digitale test.Ik zou zo graag zwanger willen worden!! Maar dat willen we hier natuurlijk allemaal wel!!
nou succes allemaal en we zien het wel!!

Liefs Lianne

Terug
Bovenaan