welk merk?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik zit er over na te denken om ovulatietesten te gaan gebruiken,maar maakt het nog uit welk merk dat is?
Zag op t internet sensitest,maar heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad en wil nu toch wel graag weer zo snel mogelijk zwanger raken,vandaar dat ik wel graag wil weten wanneer we het beste kunnen klussen.

Ook haal ik morgen tarwekiemoliecapsules,ja als je wat wilt moet je wat he :)

liefs Caro

Hoi Caro,

Vervelend dat je een mk hebt gehad. Ik weet hoe het voelt (heb er nu 2 achter de rug) En ik weet ook hoe graag je weer zwanger wilt worden. Het liefst nu meteen!!haha.

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt na mijn 2e mk. Ik heb ze besteld via zwangerschapstest.nu. Deze zijn mij goed bevallen en niet duur. Ik bestelde zo'n zwanger worden set. 10 ovulatietesten + 2 zwangerschapstesten. Dit voor 14,99 Je moet er dan nog wel verzendkosten bij betalen. Dit is samen 17,49. Niet duur dus.

En dat ze werken weet ik zeker! Heb vanochtend getest en ben zwanger!!!!
Succes.

Groetjes Tamara

Hoi,

Om te beginnen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Mag ik misschien vragen hoelang het geleden is dat je de miskramen hebt gehad?

Na jouw`n ervaring ga ik ze zeker weten morgen meteen bestellen!

Dankje voor je reactie en nogmaal van harte meid!

Hallo,

Ben benieuwd naar die tarwekiem olie.... wat bedoelen jullie daar mee???
helpt dit om zwanger te worden???
Ben mama van 1 lekker ventje maar al meer dan 1 jaar "bezig"voor nummer 2

Van tarwekiemolie(capsules)zou je meer vruchtbaar zijn zeggen ze....

Nu heb ik gister op google gezocht en daar staat inderdaad dat dit zo is.

In de gebruiksbeschrijving staat er niets over in,maar velen hebben de ervaring toch dat het helpt,......

En ik denk maar zo baat het niet dan schaad het niet.....

Ik heb ze wel gehaald en slik nu 2 keer daags 1 tablet,je kunt nooit weten!

gr Caro

Hoi Caro,

Ik heb in aug'05 een missed abortion gehad. Ben na 13 weken gecurreteerd (lleg vruchtzakje). En in nov'05 heb ik een spontane mk gehad na 12 weken. Dit was met 5 weken al fout gegaan maar het duurde lang voordat mijn lichaam het afstootte.

ook ik heb tarwekiemoliecapsules geslikt. Ook slikte ik hierbij teunisbloemolie en gravitamonpillen. Dus alles wat ik hier maar las ben ik gaan slikken. En idd baat het niet dan schaadt het ook niet!

Heb je ze al besteld?
Succes ermee.

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Je hebt ook wel wat voor je kiezen gehad zeg...

Hoe gaat het nu met je?
Hoe voel je je nu?

Nee ik heb ze nog niet besteld,ik twijfel eigenlijk een beetje of ik ze nu al moet gaan gebruiken of toch maar een maandje afwacht.
Ik weet ook niet hoelang het hormoon in je lichaam blijft na een miskraam,misschien krijg ik dan wel verkeerde informatie!

Vandaag ben ik wel begonnen aan tarwekiemoliecapsules,dus wie weet :)

liefs Caro

Terug
Bovenaan