welk merk

Ik geef op dit moment borstvoeding maar ik denk dat er niet genoeg voeding in zit want de laatste paar dagen kom Liz 's morgens en 's avonds om het uur daar wordt ik een beetje gek van.
Nu denk ik dat ik misschien door dat je de hele dag druk ben dat er 's avonds niet genoeg voeding in zit.
Dus nu wil ik 's avonds flesje gaan geven.
Maar wat voor merk raden jullie mij aan????

bvd Marijke
 
Volgens mij zijn alle merken goed en maakt het voor de kwaliteit niet veel uit wat je kiest. Ik raad je alleen wel aan om even te kijken welke merken er in de supermarkt waar jij altijd je boodschappen doet wordt verkocht. Het is zo onhandig als je steeds naar de apotheek of de drogisterij moet om melk te halen.
 
Nog een tip, koop niet meteen een grote voorraad van de melk van je keuze. Je doet er goed aan eerst te kijken hoe je kind op deze soort reageert want voor je het weet moet je overstappen op een andere en dan zit je met al die dure melk in je maag.
 
Hoe oud is Liz? Toon (7 maanden) heeft dat ook gehad en daarmee gaf hij aan dat hij meer voeding nodig had. Als je je eraan overgeeft en Liz dus om het uur geeft maken je borsten vanzelf meer voeding aan en hoef je dus niet over te gaan op kunstvoeding. En als je een voeding vervangt door kunstvoeding krijgen je borsten juist een seintje dat ze minder moeten gaan maken en zal je voeding dus juist nog meer teruglopen. Dus probeer zoveel mogelijk te voeden dan komt de vraag en aanbod snel weer in evenwicht.
Succes,
Masja
 
hoi,
Als de borstvoeding echt niet meer loopt en je wilt over op flesvoeding, dan kun je het beste overgaan op hypo-allergeen van nutricia. Dat geeft net als borstvoeding de minste kans op event. allergieën. Maar probeer het eerst, want niet ieder kind lust het. Mijn zoon vond het nl. erg vies.
Succes
 
ik zou geen nutrilon kiezen want daar zit het prebiotica vezel in wat erg heftig kan reageren op de darmen van je kindje. kan, hoeft niet natuurlijk. was bij mijn dochter namelijk wel het geval.
 
Terug
Bovenaan