Welk middel buikkrampen

Ja klopt, maar als ik het bestel komt het dinsdag pas dus alvast 1 flesje halen kan geen kwaad. Ik zag inderdaad infacol al, ga ik die halen, thanks! Na hoelang werkte het?
 
Infacol idd! En evt in combinatie met probiotica, dit zorgt ervoor dat de darmen zich (sneller) ontwikkelen. Duurt wel een week voordat je het merkt, soms twee. Dat is onze ervaring tenminste :)
 
Hi! Wij hebben, bij beide kinderen, goede ervaringen met Sab Simplex. Het enige nadeel is dat het niet bij drogisterijen in Nederland te koop is. Je moet het bestellen via internet (het komt uit Duitsland). Verzending gaat snel en komt keurig verpakt aan. Zeker de moeite waard om te proberen, als je er op zou willen wachten. Sterkte!
 
Vanwege hele heftige buikkrampen de hele dag door zijn wij overgestapt op nutrilon omneo en sab simplex. Dit helpt heel goed. Onze kleine is niet krampjes-vrij maar heeft het (nu) nog maar ongeveer twee a drie keer per dag en veel minder heftig. Ze zat eerst te schreeuwen van de pijn soms en nu is het meer ongemakkelijk kronkelen. Welke van de twee producten nu echt goed helpen durf ik niet te zeggen omdat we beide op hetzelfde moment zijn gaan wisselen. Als je voeding wisselt weet dan dat je baby daar eerst onwijs veel last van krijgt. Ontzettende diarree en nog meer krampjes. Het maagje is daar niet goed op toegerust. Ik zou zelf dus eerst starten met de sab simplex of de andere variant die hier wordt geadviseerd en dan kijken of je daar voldoende baat bij hebt.
 
Terug
Bovenaan