Welk potje zit fijn?

Zoals de titel al verraadt vraag ik me af over welk potje jullie tevreden zijn. Ik heb een hele basic gekregen, maar dan zit ze bijna op de grond. Ziet er al niet fijn uit als ze nu met kleding aan erop zit.
Dus welke raden jullie aan en af?
 
Ikea potje, zit hoog en heeft een losse inzet. Makkelijk om de inhoud in de wc te gooien. Onze dochter kon er goed op zitten vanaf een maand of 9 dacht ik.
Ze zit er nu met 2,5 nog steeds goed op!
 
Ik heb er ooit een van Luma gekocht, maar wat een onding. Opening te klein, de vingertjes zaten tussen de 2 delen en veel te laag en te klein. Echt gelijk in de kliko gegooid, hoe 'mooi' hij ook was.
Toen een potje bij Kruidvat gekocht met Nijntje. Is wat groter, hoger, steviger, met mini rugleuning.
https://www.google.com/search?q=potje+kruidvat&client=ms-android-samsung-rev2&prmd=simvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjRgZis_pP2AhVC_bsIHU9WCE8Q_AUoAnoECAIQAg&biw=360&bih=635&dpr=2#imgrc=zWdvb6Ht34HdZM

Hier heel tevreden over. Mijn oudste dichter heeft zo'n 2 a 3 maanden op de pot gezeten, toen over naar wc. Mijn jongste dochter is nu 2.5 jaar, net begonnen met zindelijkheidstrainig, maar ze wilt niet op de pot. Ze wilt gelijk op de wc, net als haar zus.

Dus ik zou er ook echt niet teveel geld aan besteden. Potjes met muziek, mini-wc'tjes etc zijn echt onzin. Je gebruikt ze heeeel kort, met 2.5 jaar kunnen kindjes ook al prima op de wc met wc verkleiner. Het is sowieso goed om dat snel aan te leren, dat is veel natuurlijker dan de pot.
 
IKEA en Kruidvat zijn allebei fijn. Lijken op elkaar, alleen die van Ikea is wat makkelijker leeggooien. Inderdaad niet teveel geld aan uitgeven. Dochter zat hier na 2 maanden ook al op de wc.
 
Bedankt voor de ervaringen!
Die van Kruidvat en Ikea lijken ook wel laag toch? Dat het laagste deel ook bijna tot de grond komt, dus weet niet of het dan veel scheelt met die van ons...
 
Anders direct de Ikea wc-verkleiner proberen. Onze jongste wil helemaal niet op het potje, alleen maar op de normale wc.
Onze oudste had het Ikea potje, helemaal prima. Wat hier boven al gezegd is, niet te veel geld aan uitgeven inderdaad, het is maar voor zo'n korte periode..
 
[quote quote=10534228]Bedankt voor de ervaringen!Die van Kruidvat en Ikea lijken ook wel laag toch? Dat het laagste deel ook bijna tot de grond komt, dus weet niet of het dan veel scheelt met die van ons…[/quote]
Valt echt mee. Wij hebben een lage en ook die van Ikea en Kruidvat (bij mijn ouders) en mijn dochter zat veel beter op de laatste twee. Vergeet niet dat voor zo'n kleintje 2cm al een groot verschil kan zijn. 
 
Terug
Bovenaan