Ik heb er ooit een van Luma gekocht, maar wat een onding. Opening te klein, de vingertjes zaten tussen de 2 delen en veel te laag en te klein. Echt gelijk in de kliko gegooid, hoe 'mooi' hij ook was.
Toen een potje bij Kruidvat gekocht met Nijntje. Is wat groter, hoger, steviger, met mini rugleuning.
https://www.google.com/search?q=potje+kruidvat&client=ms-android-samsung-rev2&prmd=simvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjRgZis_pP2AhVC_bsIHU9WCE8Q_AUoAnoECAIQAg&biw=360&bih=635&dpr=2#imgrc=zWdvb6Ht34HdZM
Hier heel tevreden over. Mijn oudste dichter heeft zo'n 2 a 3 maanden op de pot gezeten, toen over naar wc. Mijn jongste dochter is nu 2.5 jaar, net begonnen met zindelijkheidstrainig, maar ze wilt niet op de pot. Ze wilt gelijk op de wc, net als haar zus.
Dus ik zou er ook echt niet teveel geld aan besteden. Potjes met muziek, mini-wc'tjes etc zijn echt onzin. Je gebruikt ze heeeel kort, met 2.5 jaar kunnen kindjes ook al prima op de wc met wc verkleiner. Het is sowieso goed om dat snel aan te leren, dat is veel natuurlijker dan de pot.