Welk soort beker?

<p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Hallo allemaal</span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Onze zoon van 13 maanden drinkt goed uit zijn 360° beker van kruidvat. </span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Melk bij de boterham smorgens uit een open bekertje steeds een paar slokjes erin gaan ook goed (behalve als hij heel enthousiast is dan zit alles onder de melk haha maar dat komt wel). Nu zijn we sinds deze week gestopt met de fles met speen savonds. De 1e avond omdat hij spontaan in slaap was gevallen en die dus oversloeg. Toen dacht ik nu meteen doorgaan ermee en kijken wat hij doet. De 2e avond heb ik hem melk uit een beker met een harde tuit gegeven. Ging ook goed.  Nu 3e en 4e avond maak ik hem melk en wil hij niet meer drinken uit de tuitbeker en niet uit open bekertje. Kan natuurlijk omdat hij ziek is op het moment maar ik vroeg me af welke beker jullie gebruiken voor warme melk? En wat is nu beter behalve open bekertje natuurlijk. De rietjes beker of 360° beker of nog iets anders?</span></span></p>

Als hij aangeeft niet te willen drinken uit die bekers maar overdag wel daaruit drinkt. Is het dan misschien een signaal dat hij geen melk meer hoeft in de avond? Toen ik de fles heb afgebouwd in de avond heb ik daar niets voor terug gegeven. Mijn dochter drinkt overdag (buiten eetmomenten om) water. Ze drinkt vaak met het avondeten het laatste en dan pas in de ochtend weer. Ze is wel wat ouder (20 maanden) maar wij doen dit al een hele tijd zo. Mijn dochter was met de 1 jaar van alle flessen af, niet naar aangestuurd maar het kwam zo uit en ze pikte het drinken uit een 360 graden beker en open beker goed op.

Volgens mij maakt de keuze uit een 360 graden beker of een rietjesbeker niet uit. Onze dochter heeft nooit uit een rietjesbeker gedronken maar die heeft even de tijd nodig gehad om uit een rietje te drinken, ze kende dat niet. Daarin tegen misschien wel weer sneller kunnen drinken uit een open beker door de 360 graden beker.. het zal bij beide voor en nadelen hebben.

Terug
Bovenaan