<p dir="ltr"><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Hallo allemaal</span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Onze zoon van 13 maanden drinkt goed uit zijn 360° beker van kruidvat. </span></span><br /><span style="font-size: 18px;"><span style="color: #000000;">Melk bij de boterham smorgens uit een open bekertje steeds een paar slokjes erin gaan ook goed (behalve als hij heel enthousiast is dan zit alles onder de melk haha maar dat komt wel). Nu zijn we sinds deze week gestopt met de fles met speen savonds. De 1e avond omdat hij spontaan in slaap was gevallen en die dus oversloeg. Toen dacht ik nu meteen doorgaan ermee en kijken wat hij doet. De 2e avond heb ik hem melk uit een beker met een harde tuit gegeven. Ging ook goed. Nu 3e en 4e avond maak ik hem melk en wil hij niet meer drinken uit de tuitbeker en niet uit open bekertje. Kan natuurlijk omdat hij ziek is op het moment maar ik vroeg me af welke beker jullie gebruiken voor warme melk? En wat is nu beter behalve open bekertje natuurlijk. De rietjes beker of 360° beker of nog iets anders?</span></span></p>