welk speelgoed en hoeveel?

A

Anoniem

Guest
Wat voor soort speelgoed hebben jullie voor jullle kleintjes?En hoeveel stuks hebben jullie in de box liggen?
Die van mij zijn nu 6 maanden en vinden alles waar geluid uit komt erg grappig.

hier ook, alles waar geluid uit komt is leuk, ook dingetjes die knisperen en met voeldingetjes eraan!
ik heb in de speelgoedwinkel steeds wel op leeftijd gekocht!
ook heb ik de box niet te vol liggen en zo nu en dan haal ik er en paar speeltjes uit en leg er weer anderen in!

liefs wilma

Suze is 16 weken en in de box heb ik de mobile nog hangen (niet lang meer want ze schopt naar de beestjes en probeert ze vast te pakken), ze begint te spelen met het 'activity center' en ik leg meestal 2 of 3 speeltjes erbij. Ze vindt knisperende dingen op het moment  het leukst (knuffeltjes met knisperende oren, kiekeboekje van Dikkie Dik).

Ik heb ook zo'n speelkleed met allerlei dingen eraan en erop, die vindt ze ook geweldig.

Op het kinderdagverblijf speelt ze graag met de babygym in de box, waar spiegels naast en boven hangen.

groetjes,
Karin

Op het KDV speelt Kay (4mnd)  het liefst met alles waar toeters en bellen aan zit dan  kraait hij het uit!! Er is een babygym dat de kleintjes een beentjes moeten strekken en zo tegen een plaat trappen zodat er in de boog boven hem lichtjes en muziek aangaan. Dat is z'n favouriet...

Thuis hebben we een knisperboekje van Kikker, boxmobile met clowntjes en een mega grote pluche hond waar hij over de grond mee ligt te worstelen. Van de week leuke eenvoudige doorzichtige ballen van nijntje gekocht waar een schijf in zit wat draait, fasineerd hem enorm. Niet te vergeten  de nijntjebabybal die hij bijna opvreet!!! hahaha
Eigenlijk allemaal heel envoudig speelgoed wat het mannetje thuis geweldig vindt..

Groetjes Wan

Hier gaat de mobile ook snel weg, wat hij tret de autootjes ervan zowat kapot,haha.   Verder is yanick (5 maanden) dol op rammelaars. Die grijpt hij nu bewust en hij beweegt er ook heen als ze buiten zijn bereik liggen.  Hij begint nu ook interesse te krijgen in de sipegel die in zijn box hangt.  En eigenlijk is alles wat in zijn mond kan leuk, al is het maar een spuugdoekje. Ik heb niet het idee dat hij geluidjes speciaal leuk vindt.

Ik hou de regel aan: het aantaal maanden dat je baby oud is, zoveel speeltjes in de box. Nu dus een stuk of 5 tegelijk.

Jarno heeft inmiddels zijn baby-gym kapot getrokken...
Dus die hebben we maar uit de box gehaald. Waar hij nu heel leuk mee kan spelen is
een leeg pakje van lotiondoekjes, dat knispert mooi! En als ik de box voor het raam schuif, kan 'ie heerlijk naar buiten liggen staren en ondertussen de grootste verhalen
vertellen! Echt grappig om te zien.

Lien

Terug
Bovenaan