welk speelgoed in de box

hallo mama's

ik heb een dochtertje van bijna drie maanden oud, ik wil natuurlijk haar ontwikkeling stimuleren maar welk speelgoed kan ik haar het beste aanbieden?

groeten nancy en linn
 
hallo
Ik had gelijk al wat speelgoed dat geluid maakte zoals een beertje met een rammel erin een bijtring een rammelaar en wat ook leuk is een activetiegym   met van alles eraan
kunnen ze naar grijpen en draaien
wat je ook kunt doen is bij een speelgoedwinkel vragen naar verschillende mogelijkheden
veel plezier met het kopen van speelgoed
groetjes chantal
 
Hallo
Mijn zoontje is ondertussen al 16 maanden maar ik weet nog goed dat hij zich prima kon vermaken maken met een mobiel dat boven de box hing. Hij vond het muziekje leuk en het ronddraaien van de beestjes reuze interessant.
Daarnast had hij de babygym, een hele eenvoudige uitvoering. Maar zo gauw hij met zijn beentjes begon te trappelen kwam alles in beweging. En verder had ik nog een knuffelboekje en een stoffen blok met een belletje erin. Veel meer had hij eigenlijk niet en nu hij 16 maanden is heeft hij een doos vol met speelgoed maar kijkt er nauwelijks naar.Hij vermaakt zich vooral met boekjes, de potten en pannen en hij is veel buiten.
Succes en geniet van je kleine spruit.
Groetjes.....
 
Terug
Bovenaan