Welk speelgoed vinden jullie baby’s (6mnd) leuk?

<p>Hallo!</p><p>zoontje 6 maanden is op zoek naar nieuwe uitdagingen geloof ik</p><p>hij is snel uitgekeken op de babygym em rammelaars, speelplankje is ook niet leuk meer.</p><p>ik probeer hem juist te leren om zelf te spelen maar altijd is het binnen een paar minuten weer jammeren. </p><p>Iemand tips? Speelgoed van V-tech een aanrader?</p>

Mijn dochtertje is 8 maanden speelt al met zoef zoef dieren. Is eigenlijk vanaf 1 jaar, maar ik heb ook een dochter van bijna 3 jaar en ze spelen er samen mee.

Mijn zoontje van 7 maanden vindt juist de dingen leuk wat men niet onder speelgoed verstaat. Dus onderzetters, een pakje billendoekjes (want dat kraakt lekker), de afstandbediening, zijn speen bakje en ik kan nog wel even doorgaan. Dat wil niet zeggen dat ie met alles mag spelen ?
Ik merk dat ik zijn speelgoed moet afwisselen om de zoveel dagen. Op die manier blijft hij geïnteresseerd. 

Ik wissel het speelgoed af. Dan blijft het interessant. Verder doen een pakje billendoekjes, houten pollepels, bekers en een klein pringlesbusje met rijst het erg goed. 

Hoi hoi.. heel herkenbaar mijn zoon vond ook leuk om te spelen met niet speelgoed zoals telefoon afstandsbediening, sleutels etc... Ik moet zeggen dat mijn zoontje met 6 maanden letterlijk nog niks deed dus alleen maar op zijn rug lag en snel verveeld dus was eigenlijk altijd met hem aan het lopen of wiegen. 

Hier speelt onze dochter graag met een bakje met spulletjes erin. Blokjes speenbakje en dan gaat alles eruit en dan weer erin. Ze is er heel lang zoet mee.

Terug
Bovenaan