Welk speelgoed voor 6 maanden oude baby?

Wij gaan sinterklaas vieren en nu willen we 1 groot kado kopen en een paar kleine dingetjes. Wat is leuk speelgoed voor ons dochtertje, ze is dan ruim 6 maanden.

Graag ook ervaring met bijvoorbeeld peek-a-blocks, is dat leuk?

groetjes Mariska

ps ik vind het namelijk zonde iets duurs te kopen wat niet leuk is.
 
Hallo, in de winkel staat de leeftijd erbij op de doos.
Mijn zoontje is nu 7mnd en vind geluidjes geweldig. Hij heeft een mobiele telefoon, gitaar.
Lichtjes en geluid vinden ze prachtig.
Denk er zelf aan om houten blokjes voor hem te kopen.

suc6, Natasja
 
Ik heb vorige week bij de baby-walz in duitsland, (is hier nog geen half uurtje vandaan) een tasje gekocht met allerlei rammelaartjes. Erg leuk.

Verder vind Tom (hij is nu 8 maanden) zo'n ding met ringen, ik kan ff niet op het woord komen :) haha... een tuimelaar met gekleurde ringen.
Bij de hema hebben ze een 'kraak' uil, is hij ook helemaal weg van...


Wij doen dit jr nog niet aan sinterklaas of kerst, hij hecht toch nog echt ergens waarde aan. We kopen tegen die tijd wel een V-tech baby computertje...
Dat lijkt me leuk, ben alleen benieuwd hoe hij erop zal reageren.
 
een baby van 6 maanden is eigenlijk voor grote dingen nog te klein denk ik.
Vooral dingen als een bal, blokken, en dingen met geluidjes erin zijn denk ik leuk.
Je kunt natuurlijk wel al iets geven waar ze als ze een paar maanden verder is nog wat aan heeft, een loopkarretje ofzo waar ze ook op kan zitten.
Dingen die ze op elkaar kan zetten (en om kan gooien) is erg leuk.
Ga gewoon eens kijken in een speelgoed winkel en zoek naar iets wat je zelf ook aanspreekt, ga ook eens op internet kijken, naar houten speelgoed dingen bijvoorbeeld.
Veel succes ermee, groeten Martine
 
Dank je wel voor jullie reacties. Ik ga gewoon naar de toys r us winkel (die is hier heeeeel groot) en dan maar kijken wat me aanspreekt.
En met groot kado bedoelde ik eigenlijk, een wat duurder iets, hoeft niet groot te zijn van omvang hahaha.
Sowieso zijn de peek-a-blocks erg leuk, dus ik denk dat ik daarvoor ga. Ik zag in het   tijdschrift WIJ toevallig ook staan wat geschikt speelgoed is vanaf 6 maanden, en laat ik nu al die dingen hebben.

groetjes Mariska

ps we doen overigens aan sinterklaas omdat er een neefje is die wat ouder is.
 
Terug
Bovenaan