welk speelgoed voor baby 4 maanden

Nou, het onderwerp zegt het eigenlijk al he:
ik vraag me af wat nou eigenlijk ''leuk'' en interessant
speelgoed is voor kleintjes rond de 4 maanden, behalve
een mobiel boven zich want die heb ik al.

Ik heb van alles gekregen en in de box liggen maar
mijn jochie vindt het nog maar niets..
Een tutteltje is ook nog niet zo gewild, soms alleen even
als ie ergens op wil sabbelen maar dan is alles goed wat
ie kan pakken ;-)

Dingetjes met geluidjes/frutseltjes/piepjes kan ie
nog niets mee, dus ja... wat geef je dan he???
Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, misschien kan
ik er iets mee!

hallo happy,
ik heb zo'n speelkleed met van die bogen eroverheen in de box. in die bogen hangen allemaal speeltjes, die femke pakt en mee speeld. nou moet ik er wel bij zeggen dat ze een hele actieve baby is hoor want ze is net 3 maanden en rolt allebei de kanten al op. mischien is dat iets. zo'n mobiel kunnen ze meestal alleen naar kijken. maar hier kunnen ze aan trekken en tegenaan schoppen ed. er zitten wel geluidjes in, in de vorm van knisperpapier in de knuffels, of kraaltjes in balletjes ed.
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes

hoi,en iets waar de kleine met de voetjes tegenaan kan schoppen??
mijn meiske heeft een hond in de box die v fisherprice en in de handen en voetjes zitten verschillende liedjes/geluidjes,nu kan ze daar nog niet mee spelen maar hij staat in de box en ze trapt er dan tegenaan als ze erin ligt en begint erom te lachen.

Hoi Happy,

ik heb voor Stijn een babygym in de box staan. Eerst keek hij er aleen maar naar en bewoog er wat als hij er per ongeluk tegenaan kwam maar sinds een paar dagen probeert hij echt gericht wat beet te pakken. En blij dat hij is als het hem lukt. Verder vind Stijn kniperfiguren ook heel leuk om in zijn mond te stoppen.

Groetjes van Marloes

hoi,

ik heb voor meryem zo,n babygym gekocht en dat vind ze heel leuk verder heeft ze van etos een soort knuffel waar een bijtring aan zit een een rammelaar en een knispergeluidje dat vind ze ook geweldig verder een nijntje bal met een ringeltje erin die pakt ze nu en een heel fel gekleurd knuffeltje met geluid erin als je hem beweegt, voor de rest de mobiel boven de box maar die vind ze niet zo interesant meer..

groetjes

Hoi Happy,

Lynn is nu drie maanden en vindt de babygym helemaal het einde. Ik leg hem of in de box of op ons kleed neer. Ook in de wipstoel zitten vindt ze helemaal geweldig. Wij hebben een wipstoel met een boog met speeltjes. Ze is er tegenaan aan het schoppen en probeert de speeltjes te pakken te krijgen en dit lukt vaak ook al. Kan ze echt een half uur  zeer geconcentreerd  mee bezig zijn. Lynn vindt knuffeltjes ed ook niet interessant. Knisper boekjes schijnen ook geweldig te zijn, alleen moet ik die nog halen.

groetjes,

Hoi,

Cas heeft een boxspiraal in de box hangen en dit vindt hij heel erg leuk. We hebben er 1 van playgro en die heeft er allemaal verschillende speeltjes aan hangen, zoals een 'vogel' met muziek, een bal met een belletje erin, een bijtring, een knuffel. Cas slaat hier graag tegenaan en pakt de speeltjes vast.

Groetjes Irma

Hoi hoi,

Heb de bogen van het speelkleed afgehaald en deze in de box gepoot als een soort babygym, en dan in de box, vindt ze prachtig, ook heeft ze een tutteldoekje met een Nijntje eraan, die is het helemaal. Ook begint ze vanalles in haar mond te stoppen, o.a. zo'n speeltje van Playgro met een bijtring en 3 rammeltjes eraan. Verder vindt ze veel dingen van V-tech leuk, knippert en zingt, vindt ze geweldig.

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan