welk speelgoed wanneer

A

Anoniem

Guest
Weet iemand of er ergens op internet een lijstje te vinden is met info over welk speelgoed bij zoveel weken/maanden interessant is? Bo stikt van de rammelaars en knuffels, maar welk soort/wat is nou het leukst met bijv 4 maanden en wat met 6 of daarna?

Hoi hoi,

Ik weet niet waar je zon lijst kunt vinden, maar ik heb het Oei ik Groei boek en daar staat het volgende in bij 19 weken (ofwel 4,5 maanden).

Eventueel plaatjes kijken, dus je zou een babyboekje kunnen aanschaffen.Praatspelletjes (dus niets aanschaffen, jij bent zijn speeltje nu) dus vertel wat jij of hij gaat doen. Laat weten wanneer papa thuiskom en vertel dat.Het spelletjes Neusje Pakken. Je zegt: Ik ga jou neusje pakken en wacht even en doet dt dan....dit kun je ook bij de oortjes enz doen.

badspeeltjes zijn erg interesant. Activity centers. Bal met belltje erin. Rammelaar. Doosje met rijst erin. Papier dat kraakt. Spiegel. Afbeeldingen van babys. Kinderliedjes. Wielen die rond kunnen draaien, bv een auto.

Zo ik hoop dat j er wat aan hebt. Oja dit boek is geweldig. Staat zoveel info in. Ts even een aanschaf, maar heb er al zoveel aan gehad!

Veel speelplezier!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan