welk speelgoed?

A

Anoniem

Guest
Dag mama,s van 9 maanden kinderen,maar ook andere mama,s natuurlijk,
Ik heb het idee dat Mila Qua speelgoed wat meer uitdaging wil.
Ze is nu 9,5 maand.
Weten jullie welk speelgoed nu leuk en uitdagend voor haar is.
en hebben jullie de rammelaars en knisperbeestjes al opgeborgen,of zijn die nog steeds in trek?
groetjes piewie

Hoi,..

Kay is al wat ouder (over 3,5 week 1 jaar), maar ik ben zelf heel erg dol op het speelgoed van "Tiny Love".
We hebben er ook heel erg veel van, maar temeer omdat het goed doordacht speelgoed is, vrolijke kleuren en je kindje op de juiste manier weet te stimuleren. Natuurlijk is er zoveel speelgoed te krijgen wat je kind kan prikkelen!

Maar ik merk dat Kay met elk speelgoedje van Tiny Love nog speelt. Vooral het activity Centre vond, en vind hij nog steeds, helemaal geweldig!

Je kunt hem dus aan twee kanten gebruiken en je kunt hem op de frond zetten (zie voetjes) en aan de box hangen. Nieuw is hij erg duur, maar tweede hands zijn er genoeg te koop op Marktplaats.nl.

Kijk maar eens op hun site:  

www.tinylove.com

Leest je een boel over hun doordachte speelgoed..

Maar buiten dat om speelt Kay ook heel veel met het meest simpele speelgoed, stapelblokjes, rammelaar of een balletje..

Succes,

Esmé mv Kay

Lola vindt Duplo heel erg leuk en blokken toen ze die leeftijd had, ze zijn dan idd aan uitdagender speelgoed toe, al vindt ze dr rammelaars ook nog steeds erg leuk, en ballen zijn erg interessant. Lola is helemaal into Nijntje, ze heeft er een bal van, knisperboekje, tveetje met muziek, en blokken.

Jaimey speelt graag met zijn loopwagen, houten puzzel en waar ie helemaal gek op is... auto's .
Hij maakt er dan ook nog broem broem geluid bij.
Wij hebben een tijdje geleden de speelgoed waar hij niet meer mee speelt opgeborgen op zolder.

gr kaat

hoi hoi

sophie vind vooral speelgoed leuk, wat geluid maakt, rammelt, kraakt en waar je wat in kan drukken

vooral een bal van vtech vind ze super,..
deze bal gaat zelf bewegen als je op een knopje drukt en maakt muziek...

sophie kan nu net wat tijgeren dus deze bal daagt haar nu helemaal uit om erachter aan te gaan,,,

maar kijk eens bij www.vtech.nl

ps ik ben ook aan het rondsnuffelen  naar speelgoed waar ze ergens op moeten drukken en er komt iets omhoog oid..
want ik heb het idee dat sophie dat erg leuk vind en het is tevens ( jaja leonie!!) leerzaam.

liefs tobi

http://www.vtechnl.com/default.asp

kijken of deze het wel doet...

dus de goede van vtech..

Hoi Tess vindt de volgende dingen helemaal geweldig:

- loopauto (popcorn popper van fisher-price)
- Nijntje speelgoed (echt alles vindt ze super, maar vooral die grote met muziekje in het handje en nummers op de voetjes)
- Puzzels
- Boekjes, vooral emt van die flapjes die je open kan maken
- spiegeltjes
- toren met ringen
- en ik heb een soort blokjes die op een plankje kunnen (ik heb hem laatst ook bij de marskramer gezien) Ze haalt ze er dan vanaf en probeert ze dan weer terug te krijgen (dat lukt nog niet hoor, soms bij geluk))

Oja en de trap en mama's bed zijn ook favo!

Nanda, mv Tess 17-08-2006

hé Tobi, die bal van v-tech hebben we hier ook, maar hier is Marly er bang van! Waarschijnlijk omdat er erg hard geluid uit komt. Zo lang hij niet aanstaat, wil ze er nog wel naar kijken. Maar zodra hij aanstaat, trekt ze haar handjes terug. En als ik dan zou weglopen, gaat ze heel hard, angstig huilen... Het boekje van v-tech, het "magische liedjesboek" is hier helemaal favoriet! Die moet ook overal mee naar toe!

Terug
Bovenaan