welk tijdstip warme hap

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ben ik weer met een schema vraagje. Hoe laat geven jullie de warme hap? Isis is haar namiddag slaapje aan het inkorten, ik overweeg om de warme hap later te gaan geven, de vraag is of ze dan nog haar papfles lust.
Haar schema is nu ongeveer:
7:00 200 ml opvolgmelk
10:45 fruithap
12:00   halve boterham + 200 ml opvolgmelk (pas begonnen met brood)  
15:15 beetje water of diksap
15:45 warme hap (volledig potje 200gram  of vers) + resterend fruithapje
19:45 papfles
Ook brood vind Isis lekker, tot nu toe mogen we niet klagen, Isis lust alles. Behalve pap (Bambix, rijstebloem), vind ze niet echt lekker

x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi Esther,

Wij geven de warme hap zo laat mogelijk, het liefst zodat ze met ons mee kan eten. Papa en mama vinden dat namelijk zoooo gezellig (niet dat we d'r honger laten lijden hoor!). Daarna krijgt ze nog een gewoon flesje met opvolg melk, want na zo'n warme maaltijd was de papfles eigenlijk een beetje teveel. De papfles krijgt ze dus bij ons 's ochtends.

Tijden varieren op dit moment ontzettend, want Heather gooit haar hele schema in de war door óf ontzettende honger te hebben óf geen honger te hebben óf overal dwars door heen te slapen (zoals vandaag ).

Ik krijg hier ook steeds meer het idee dat de 4 uur die er tussen de voedingen zat te kort begint te worden.

Ja, net als je een beetje het idee hebt dat je weet hoe het zit, gooien zij alles weer om .

Groetjes, KT

Teun krijgt de warme hap (200gr) rond 16:30 - 17:00 en daarna nog 100 ml opvolgmelk.
Dan een papfles rond 20:00 - 20:30uur.
Die gaat vlotjes naar binnen.
Lust ze ook geen rijstenbloem vanille?
Onze Teun weigert de bambix en gewone rijstenbloem maar die vanille lust hij wel.

Groetjes Mikkie.

Hoi,

Emre krijgt vlak voordat wij eten zijn warme hap, rond 18:15 uur. Wel zo gemakkelijk, want ik kook gewoon voor hem mee. Voordat hij gaat slapen krijgt hij in bed nog als soort van toetje een klein papflesje (tussen 19:30 en 20:00 uur) van 60 cc water, 2 schep opvolgmelk en 1,5 schep Nutrix.  
Gaat prima zo.

Groetjes Mie

Ik zal zijn hele schema even opschrijven,heb je misschien iets meer aan.

7:30   fles 200 cc + 6 schepjes +1 rijstenbloem
11:00   fruit ongeveer 2 stuks
12:30   fles 200 cc + 6 schepjes
16:30-17:00 groenten 200 + 100 cc opvolgmelk
20:00-20:30   fles 200 cc + 6 schepjes + 4 schepjes rijstenbloem

Teun is van 18-12

Chloë krijgt haar warme hap ook rond 16.30/17.00
En daarna nog een beetje fruithap. Voor het slapen gaan drinkt ze gewoon nog een papfles leeg.
Haar hele schema staat onder die ander topic over schema's.
Sil

Terug
Bovenaan