Welk wasmiddel voor de kleertjes???

Hallo,

Ik ben inmiddels bijna 30 weken zwanger van mijn eerste kindje, een meisje :)
Nu wil ik beginnen met de kleertjes te gaan wassen. Hebben jullie echt een speciaal wasmiddel en/of wasverzachter hiervoor gekocht?

groet Paulien
 
hoi paulien,
ik ben kraamverzorgster geweest en ik heb altijd aangeraden om de kleertjes te wassen met neutral en geen wasverzachter gebruiken. dit omdat het huidje van je baby erg gevoelig is.
 
hoi paulien,

ik gebruikte bij de eerste 2 ariël sensitive met wasverzachter van robijn (de witte) die combinatie is heerlijk! en lekker zacht (beide sensitive) en dit ga ik bij de 3e wij krijgen ook een meisje weer doen!
succes!
lfs!
 
ik gebruikte (en gebruik nog steeds) ook Neutral.
omdat hier geen parfum en andere middelen bij zijn gedaan leek dit mij de beste keuze. Geen risico's
Werkt goed.
Wel gebruik ik ook een hypoalergeen wasverzachter.

groetjes
 
Ik gebruikte bij onze eerste en straks bij deze ook weer gewoon ons eigen wasmiddel. Want je gaat straks ook echt geen aparte wassen draaien met alleen maar kleertjes van de baby.

Mijn eigen ervaring met Neutral is trouwens niet positief. Het is wel hypo-allergeen, maar dat wilt niet zeggen dat je er geen allergische reactie op kunt krijgen! Ik reageer er zelf dus wel allergisch op.

Voor de lekkere babygeur in de kledingkast van mijn zoontje gebruikte ik trouwens wel geurbuiltjes van Zwitsal. Heerlijk!

Succes met wassen!
 
ik gebruikte bij de 1e voor de 1e was neutral en geen wasverzachter. Maar doe dat deze keer niet! gebruik gewoon onze eigen wasmiddel en dan geen wasverzachter!
Idd, de was van de baby zit onderhand gewoon tussen de andere was, anders blijf je wassen draaien!
 
Terug
Bovenaan