Welke 4 seizoenen slaapzak?

<p>Hey, mijn zoontje is bijna 5 maanden en uit zijn Jollein 4 seizoenen slaapzak aan het groeien.</p><p>Nu ben ik op zoek naar een nieuwe slaapzak voor hem, bij voorkeur een 4 seizoenen slaapzak die tot 2,5 jaar mee gaat. Ik kwam daarbij zo'n slaapzak tegen van Prénatal, meyco en van puckababy (Jollein heeft ze ook, maar dan moet ik na die van 90 cm die van 110 kopen)</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie advies en ervaringen. Veel mensen zweren bij die van puckababy, maar die is zo duur. Als die echt een duidelijke meerwaarde heeft koop ik die graag, maar momenteel lijkt hij mij niet heel erg veel anders?</p><p> </p>

Ik vind purflo heel fijn en die gaan ook heel lang mee qua grootte. Handige onderkant voor in de nacht verschonen. Heb ze alleen nooit nieuw gevonden en dus tweedehands gekocht. Tweedehands is sowieso een handige (als je daarvoor open staat), ook met de duurdere puckababy slaapzak die idd ook fijn blijkt te zijn.

Ik vind de 4 seizoenenslaapzak van Lodger heel fijn. Ook hier aan de onderkant ritsen aan beide kanten waardoor verschonen makkelijk is, maar ook meenemen in de autostoel.

Ik heb inderdaad de Puckababy. Vond ze voor de volle prijs ook erg duur, maar heb ze in de aanbieding gekocht voor 70 euro per stuk + ik had nog wat kadobonnen. Je moet er echt wel 2 hebben, want een ongelukje gebeurd regelmatig snachts. Ik vind ze erg fijn, maar weet niet of ze nou echt beter zijn dan andere merken hoor. Ik gebruik ze nu voor 2de kind en ze blijven wel heel lang goed in ieder geval. Ik heb echter wel grote kinderen, dus de eerste paste er met 2 jaar niet meer in.

Ik heb 2 van puckababy. Ook gekocht in de aanbieding. Als je steeds een nieuwe slaapzak moet kopen op maat en seizoen ben je ook uiteindelijk veel geld kwijt. Mijn dochter heeft ze aangehad tot ze 2 was. Daarna is ze naar een groot bed gegaan met dekbed dus was niet meer nodig.

Terug
Bovenaan