Welke antilekbeker!!!!!

Hoi

Wie kan mij helpen aan een goede antilekbeker.
Ik heb er een van difrax met een harde tuit maar hier wil mijn zoontje nog niet uitdrinken.
Nu had ik de Magic cup van de avent gekocht maar die lekte aan de bovenkant uit het kleine gaatje. Dus dat gaatje voor de luchttoevoer). Hem dus omgeruild voor een andere beker maar deze doet het net zo hard.
Had deze gekocht omdat hij een zachte tuit had. Hier drinkt hijopzich dus wel goed uit maar ja nog alles nat omdat hij lekt.
Heeft hier iemand ervaring mee, met de magic cup dus??
En zijn er nog meer anti lekbekers met een zachte tuit??
Wie heeft er een waar je heel tevreden over bent??
Laat het me even weten

Bedankt.

Groetjes Judith

hoi judith

Wij gebruiken de antilek beker van nuby met zachte tuit.
ik vind hem heel fijn.
Hij lekt niet en mijn dochter drinkt er heel gemakkelijk uit.

groetjes servie mv dana 13 maanden

Hoi,

Van Bfree heb je een bottle to cup trainer. Dit is een beker met een mondstukje voor de overgang naar een tuitbeker. Is ook een zacht mondcupje. Over de Bfree flessen ben ik erg tevreden en ga binnenkort de bottle to cup trainer kopen.

hi,

de Avent antilek beker lekt nogal. maar het is wel lekker een grote fles met een sluitende dop, dus fijn om mee te nemen als je een dagje weggaat.
van Difrax heb ik een antilek (wel een harde tuit) die lekt heel weinig.
van de Babydump had ik drie bekertje met een tuitje, die lopen gewoon leeg. maar die drinken blijkbaar wel fijn met melk en karnemelk. vooral omdat JCB nog terugspuugt met brood en kruimels in zijn mond.

en mijn schoonzus merkt nog eens fijntjes op: mijn kinderen hebben nooit uit een tuitbeker gedronken. die van mij wel dus, omdat een antilekbeker die hij door de kamer fleert toch nog weer minder lekt dan een Ikeabeker met limonade. als hij 18 is, zal hij heus niet meer zijn pilsje uit een antilekbekertje drinken.

van Avent kun je zachte en harde tuitjes kopen die op de flessen passen, ik vind ze ideaal!
Verder gebruiken we sinds mijn dochter 11 maanden was de rietjesbeker van Nuby, erg goed systeem. Ook antilek.

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan