Welke antilekbeker!!!!!

Hoi

Wie kan mij helpen aan een goede antilekbeker.
Ik heb er een van difrax met een harde tuit maar hier wil mijn zoontje nog niet uitdrinken.
Nu had ik de Magic cup van de avent gekocht maar die lekte aan de bovenkant uit het kleine gaatje. Dus dat gaatje voor de luchttoevoer). Hem dus omgeruild voor een andere beker maar deze doet het net zo hard.
Had deze gekocht omdat hij een zachte tuit had. Hier drinkt hijopzich dus wel goed uit maar ja nog alles nat omdat hij lekt.
Heeft hier iemand ervaring mee, met de magic cup dus??
En zijn er nog meer anti lekbekers met een zachte tuit??
Wie heeft er een waar je heel tevreden over bent??
Laat het me even weten

Bedankt.

Groetjes Judith
 
Hi Judith,

Ik heb eigenlijk nooit een goede antilekbeker kunnen vinden.
Wel heb ik altijd de antilekbeker van Avent gebruikt. De kleine bekers hebben een zachte tuit. Zoals ik destijds gehoord heb is het beter dat je kind na verloop van tijd niet meer op zachte tuitjes/spenen zuigt. Dit ivm de vorming van de kaak!
Avent verkoopt dus ook losse harde tuitjes die je kan wisselen met de zachte tuit....
Deze beker lekt dan wel een klein beetje (uit het luchtgaatje), maar mijn ervaring is dat dit alleen is met de eerste keer dat je 'm ondersteboven houdt.

Suc6 met het vinden van de juiste beker.

groet,
Pascalle
 
Hoi!

Ik heb vorig jaar op de 9 maandenbeurs een antilekbeker van de Friso gekregen.
Hij heeft eerst een hele tijd in de kast gestaan, tot ik een beker nodig had en ik die ging gebruiken.
Echt een ideale beker!
Ik heb nog nooit last van lekkage gehad en hij heeft een harde tuit.
Ideale beker, je kan hem niet in de winkel kopen maar wel bestellen op de site van friso!

Succes

Liefs
 
Hallo!

Ik heb er ook en van Nuby, met zachte tuit, zonder handvaten, hij is hele maal van plastic en kan echt niet kapot en lekt niet; voor mij de ideale beker!
Ik geloof dat hij 'easy grip' heet en kost ongeveer 4,50.

Groetjes Rian
 
Handig zijn ook de antilekbekers van de HEMA.
Maar deze hebben wel een harde tuit en ik weet niet hoe oud je kindje is, dus of het geschikt voor hem is.

Groetjes van Renata.
 
Hoi hoi,

Ik heb een nuby beker met een rietje. Deze vinden wij ideaal. Maar ook de antilek van de hema werkt heel goed, zit wel weer een harde tuit aan.

Succes
Gr Bertine
 
Hey,

Ik heb borstvoeding gegeven en in het ziekenhuis waar ik bevallen ben, raden ze het gebruik van een fles en drinkbeker af. Ik geef ze gewoon drinken uit een beker (zonder tuit en zonder handvatjes). Een dood gewone beker! En Isa (11 maanden) drinkt sinds kort ook alleen uit de beker! Ok, in het begin is het eventjes morsen, maar ze drinkt er beter alleen uit dan met mijn hulp. En water maakt geen vlekken, dus waarom niet gewoon laten drinken!

X Tasha
 
Terug
Bovenaan