Welke antilekbeker!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wie kan mij helpen aan een goede antilekbeker.
Ik heb er een van difrax met een harde tuit maar hier wil mijn zoontje nog niet uitdrinken.
Nu had ik de Magic cup van de avent gekocht maar die lekte aan de bovenkant uit het kleine gaatje. Dus dat gaatje voor de luchttoevoer). Hem dus omgeruild voor een andere beker maar deze doet het net zo hard.
Had deze gekocht omdat hij een zachte tuit had. Hier drinkt hijopzich dus wel goed uit maar ja nog alles nat omdat hij lekt.
Heeft hier iemand ervaring mee, met de magic cup dus??
En zijn er nog meer anti lekbekers met een zachte tuit??
Wie heeft er een waar je heel tevreden over bent??
Laat het me even weten

Bedankt.

Groetjes Judith

Die van de HEMA, de groene bevalt me goed. En ik heb van die drinktuiten gekocht voor mijn Avent flessen, die witte, zachte tuiten, die vindt Erikjan helemaal fijn.

Janine

Hoi,

Hier zijn bekers in alle vormen geen succes... met of zonder tuit... met of zonder anti-lek. Ze verdomd het gewoon, en weet echt niet wat ze ermee aan moet.
Maar.... uit een pakje met een rietje drinken (en nu zelfs een beker met rietje) gaat gewéldig!!! Die appelsientje Groeifruit is speciaal voor kinderen, en zonder toegevoegde suikers... ik moet zeggen ik vind hem zelfs aan de waterige kant... Maar B'Elanna vind het héérlijk!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi

hier gaat het ook voor geen meter hoor die bekers, vanallerlei soorten geprobeerd, maar uit een rietje gaat prima,zal wel komen denk ik,

groetjes susanne

Hoi hoi
Ik heb een antilek beker van difrak en die lekt niet.
Alleen snapt twan niet wat hij er mee moet.
en gooit hem dus weg hahahah.
Maar als ik meneertje een oefenbeker geef snapt hij het wel en gaat het soms wel wat ongecontroleerd.

Groetjes leonie

Hier de antilek van Nuby, is ook met een zachte tuit.
Het was even oefenen, je moet er een beetje op bijten, dan gaat de tuit open, maar nu drinkt ze er best goed uit.
Sil

heb ik ook, die anti-lek beker van Nuby met het zachte tuitje. Emre heeft het soms door, soms ook niet. Volgens mij leert ie eerder uit een gewone beker drinken dan met een tuit. Ik heb het idee dat hij daar ook dus aan wil (en moet) zuigen, maar dat het hem frustreert omdat ie die tuit niet zo ver in zin mondje kan doen als een flesspeen.

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan