Welke app kiezen voor timen weeën

<p>Hallo allemaal, </p><p>Wie kan mij adviseren welk app fijn is voor het timen van de weeën? Ik ben nu 38+ 4 wellicht handig dat ik er een op mijn telefoon zet.</p><p> </p><p> </p>

Ik had een app gedownload, maar bij de bevalling gewoon de timer op mn telefoon gebruikt. En al snel wist ik dat het echt begonnen was dus toen was timen niet nodig, tot die tijd was de timer op mn mobiel prima. 

Wij gebruikten gewoon de timer van onze iPhone. Krijg je elke keer de tussentijd te zien als je op de knop drukt, was voor ons voldoende. Maar na een paar keer weet je het wel hoor. Het gaat om een "ongeveer", dus als je even op de klok kijkt aan het begin van de wee, weet je ook voldoende als dat bijvoorbeeld elke keer zo'n 3/4 minuten is.

Ik had een app op mijn iphone die heet: samentrekking timer. En die laat ook zien hoe lang je wee duurt en hoe pang er tussen zit. Uiteindelijk na een aantal rondes laat ie de frequentie zien van hoe lang je weeen ongeveer duren 

Ik heb de weeën timer app gebruikt. Ik vond hem eeg fijn en overzichtelijk. Kon toen ik se verloskundige belde percies vertellen hoelaat het was begonnen, hoeveel weeën ik had gehad, hoeveel tijd er elke keer tussen zat en hoelang de wee duurde. Ook kun je aangeven hoe heftig de wee was, maar dat had voor mij geen meerwaarde. 

Terug
Bovenaan