Welke auto?

Hoi hier nog iets waar jullie vast ervaring mee hebben. Ik ga waarschijnlijk binnenkort een andere baan zoeken. MIjn man werkt meer dan fulltime en mijn functie kan ook niet part-time (ja even mbv ouderschapsverlof), dus dit is geen ideale situatie met een kleintje. Dat betekend dat ik mijn mooie terreinwagen lease-bak in moet leveren. Dat doe ik overigens met liefde om meer bij mijn kleine ventje thuis te kunnen zijn. Dit betekent ook dat er een "boodschappen"-auto voor mij moet komen.

Wat is een leuk klein wagentje? Een kleine kinderwagen moet mee kunnen, en later twee kids op de achterbank.

Een volkswagen polo. We hebben een 3deurs, twee kids en een gastank (LPG3) in de kofferbak, maar het gaat prima. Alleen voor de vakanties lenen we een grotere auto. er staat inmiddels al 262.000 kilometer op de teller...., 110.000 dan toen we hem 4 jaar geleden kochten. Fijne auto!

Groetjes Dionne

Ik had een Seat Arosa en daarvan kunnen de achterbanken helemaal plat en kan je prima een wandelwagen meenemen.
Hij is ook niet zo duur, maar niet meer nieuw te krijgen.

succes
Rachel

vw polo 5 deurs
baby voorin(geen airbag)
 dochter achterin ,kinderwagen bak op de achterbank
onderstel in de achterbak ,alleen danw el hoedenplank eruit
ja ik vindt het ideaal
als mijn vriend meegaat ja dan is het even passen en meten maar hij heeft een grotere auto gr marijke

Hoi, ik heb een andere auto gekocht. Ik had eerst een Opel Corsa en aangezien ik Bram voorin wilde hebben moest ik een andere auto kopen, want ik kon de airbag niet uitschakelen. Ook was dit een 3-deurs.
Nu heb ik een 2e hands Peugeot 206 gekocht (5-deurs) waarvan ik de airbag door simpel een sleutel om te draaien kan uitschakelen. Verder is het een ruim wagentje. Ik ben er in ieder geval errug blij mee. Hij is van 2002.

Terug
Bovenaan