Welke autostoel

<p>Hoi lezers, </p><p>ons dochtertje is bijna 10 maanden oud en wij willen gaan kijken voor een andere autostoel maar welke?</p><p>ze zit nu nog in de maxi cosi maar hij wordt echt veel te kleine voor haar, haar beentjes liggen bijna dubbelgevouwen en ze vindt het ook echt niet leuk meer. Nu willen wij er eentje dat ze dus gewoon kan zitten en vooruit kan kijken maar welke? Er is zoveel keus, sommige hebben ook nog een lig/slaap stand, lijkt mij wel handig? <br />bedankt alvast voor jullie antwoord! </p>

Wij hebben ons vandaag laten informeren bij de prenatal. Veel keuze! Hangt ook af of je al een isofix hebt, de stoel in de gordel wil of 360 I size. Wij hebben een isofex en hebben de maxi cosi pearl gekocht. Advies is tegenwoordig wel om tot 15 maanden achteruit te vervoeren. Zo lang het hoofdje niet boven de maxi cosi uit komt is deze het veiligst, maar die van ons is de maxi cosi ook wel zat geloof ik.

Ik heb een Maxi Cosi Axxis, draaibaar (dus je hoeft niet zo half en krom gedraaid je kind in die stoel te murmelen) en hij heeft verschillende standen. Als ze iets ouder zijn kunnen ze er ook makkelijker zelf inklimmen. Ik vind hem ideaal!! Je deur hoeft op een krappe parkeerplaats niet zo ver open en geen rare draai in je rug met in-uittillen en vastklikken. 

Wij hebben er 2, een goedkopere maxi cosi (weet even niet welke precies, maar je zet 'm vast met gordels) en een maxi cosi pearl die op de family fix past. Een draaibare stoel leek mij ook handig, maar nu ik deze niet heb, mis ik het ook niet. Je wordt er snel genoeg handig in. 

Terug
Bovenaan