welke autostoel?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij  zijn ons aan het verdiepen in autostoeltjes.

Welke autostoel hebben jullie?

Gr

Ien

Hoi, wij hebben de maxi-cosi autostoel, en zijn hier zeer enthousiast over...het is een niet alleen een prachtding om te zien, maar superveilig en makkelijk te plaatsen in je auto...
We hebben hem besteld via internet en word keurig bij je thuis bezorgd :)
Dit is de webwinkel:
http://www.babypark.com/
Maxi-cosi Tobi Deep red
art.nr.: 16602405
(klikken op online-shop, daarna autostoelen en hij staat op pagina 4 , en ook nog eens in de aanbieding :))

Succes ermee,

Groetjes vonneg

hoi,
wij hebben ook de maxi cosi tobi en hij bevalt ook ons erg goed zo makkelijk in gebruik.

groetjes sandra

ook wij hebben de maxi cosi Tobi, ben er heel blij mee al had ik ook wat negatieve verhalen gelezen op internet. Er is trouwens op de maxi cosi set een gratis onderdeel te bestellen voor dit type stoel waardoor die langer mee gaat.
(soft cap)
Groetjes Leonie

Het wordt wel een beetje saai zo, maar wij hebben ook de maxicosi voor onze oudste, bevalt goed. Floor neemt deze straks zo van haar broer over.
Wij zijn ons nu een beetje aan het oriënteren op een opvolg-stoeltje. Daar moet Tijmen (jan 2005) dan straks in.
gr,
Ruth

Wij hebben de recaro autostoel gekocht.
Dit is een combi, ze kunnen erin tot 36 kg volgens mij.
Wij zijn hier heel erg tevreden over tot nu toe.
Hebben hem   nu 2,5 maand.

Groetjes Carol

Hier nog eentje die erg tevreden is over de Maxi Cosi Tobi. In aanschaf wel duur, maar ik heb er nog geen spijt van gehad. Maar aangezien we nog een autostoel moesten hebben, hebben we de tweede bij de Hema gekocht. Ook een goede kwaliteit en de prijs is iets vriendelijker.

Wij hebben van mijn schoonouders een autostoeltje gekregen,
Tom paste al snel niet meer in de maxicosi.

De autostoel die wij hebben is van Römer, ze hebben deze gekocht bij de prenatal.
Wij vinden deze erg fijn, is verstelbaar in 3 standen, dus ook een soort van ligstand.
Link naar Prenatal Veilig in de auto

Terug
Bovenaan