Welke Aventispeen bij Nutrix

Ik wilde komende tijd beginnen met Nutrix toe te voegen. Wil eigenlijk eerst beginnen met een enkele lepel per fles om te kijken of hij het lekker vindt.
Moet ik dan meteen de drie standen speen gebruiken? Of gaat dit met speen 2 of 3 ook?
Graag jullie ervaringen. Dan hoef ik zelf niet alle spenen uit te testen.
Met gewone melk verslikt hij zich met speen 3 of de meerstanden speen.
Ivy

hoi Ivy,

wij gebruiken wel de 3standenspeen met nutrix erin,bevalt ons goed zo.
gewoon een 2- of 3 speen hebben we eigenlijk niet geprobeerd,dus geen ervaring mee.

groetjes Corien

Hoi Ivy,

Ik zou gewoon een fles van 200 geven met daarin 3 scheppen rijstebloem(Ik zelf heb de flessen van Avent,en heb daarvoor de 3 std speen,je kunt dan gewoon stand 1 aanhouden,anders gaat het weer te snel,want heb je de gewone spenen daarvoor,krijgen ze het er niet doorheen,omdat de gaatjes daarvan weer te klein zijn,en de 3 std speen is een groot gat,ikzelf geef mijn zoontje al vanaf 3 1/2 maand s'avonds om 7 uur de laatste fles,en hij slaapt vanaf dat moment tot de volgende morgen 7:30
(Hij is nu 7 maanden)
probeer het gewoon sucses

Groetjes moeder van Duncan

Hoi Ivy,

Ik gebruik voor mijn dochter van 5 maanden ook de avent 3 standen speen.
Ik heb hem s'ochtends op stand 2 met 3 schepjes nutrix en s'avonds op stand 3 met 7 schepjes nutrix.
Op stand 1 krijgt mijn dochter het er niet uit.

De gewone speen 2 of 3 hebben 2 of 3 kleine gaatjes i.p.v. 1 groot gat zoals bij de 3 standen speen.

Groetjes,
Marjolein

Terug
Bovenaan