welke babyfoon?

ha meiden,

een vraagje aan jullie (een paar vraagjes).
wat voor ervaring hebben jullie met babyfoons?
kunnen jullie mij een goeie aanraden? mijn ouders willen ons er graag 1 kado dien, maar ik heb echt geen idee waar we op moeten letten!
de babyfoon zal niet echt voor "in" huis zijn, daarmee bedoel ik dat wij hem bijv niet gebruiken voor op haar kamer als wij beneden zitten ofzo (we horen haar zo ook wel)maar het dus belangrijk is dat tie een goed bereik heeft voor oppas zoals de buren etc.

heel graag hoor ik jullie mening en ervaringen!!!!!

groetjes anna en félize

hi,
wij hebben een Alecto dect nog wat gekocht, zonder temperatuuraanduiding en zonder liedjes, maar wel met officieel 300 meter bereik. ons huis is nogal apart ingedeeld. onze Jochem slaapt voor in huis en wij achter. ik heb de babyfoon iedere dag aan als hij een slaapje doet. dan neem ik de ontvanger mee aan mijn broekriem of als ik boven op zolder wat zit te computeren. ook in de tuin heb ik nog goed bereik. de hond uitlaten en Jochem op de foon wordt moeilijk, een rondje is al gauw verder dan 300 meter....

de Philips dect is iets duurder, maar had niet veel meer toeters en bellen die wij interessant vinden.
Miep36

Hoi,
Wij hebben ook de Alecto Dect, maar wel met alles erop en eraan.
De temperatuurmeter vind ik fijn, de melodies ed gebruiken we nooit.
Je hoort er geen omgeving op zoals bijv. de babyfoon van de buren of een andere zender.
Kortom een fijn ding.
Groetjes van Ingrid

Terug
Bovenaan