welke babyfoon?

ha meiden,

een vraagje aan jullie (een paar vraagjes).
wat voor ervaring hebben jullie met babyfoons?
kunnen jullie mij een goeie aanraden? mijn ouders willen ons er graag 1 kado dien, maar ik heb echt geen idee waar we op moeten letten!
de babyfoon zal niet echt voor "in" huis zijn, daarmee bedoel ik dat wij hem bijv niet gebruiken voor op haar kamer als wij beneden zitten ofzo (we horen haar zo ook wel)maar het dus belangrijk is dat tie een goed bereik heeft voor oppas zoals de buren etc.

heel graag hoor ik jullie mening en ervaringen!!!!!

groetjes anna en félize

Ik heb er zelf geen een, wij hebben alles gelijk vloers, maar om nou te zeggen van ja we nemen er 1, nee niet echt. ik hoor hem en dat vind ik eigenlijk wel net zo fijn. en als de buren op passen gaat tie of daar naar toe of ze komen hier

hoi hoi,

wij gebruiken de babyfoon elke avond. We hebben een groot huis, dus is het ook nodig. Daarnaast vind ik het voor mezelf prettig om mijn kind te kunnen horen.....soms ben ik namelijk comateus 's nachts......
Wij hebben de babyfoon gekocht bij Burgerhout en is van Philips. Eigenlijk alle babyfoons zij   prima tegenwoordig, maar bedenk wel dat je tegen de honderd euro kwijt bent. Die van ons heeft een bereik van ruim 300 meter, even uit mijn hoofd. Is erg prettig in het gebruik en heeft meerdere functies en toepassingen. Die van ons is echt overla te koop.

groetjes en succes, Misja, Mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (bijna 7 weken)

Hoi,

Ook wij hebben een dect Philips babyfoon. Wij gebruiken m gewoon in huis, omdat we 2 katten hebben en dus de slaapkamerdeur van de kleine niet open kunnen laten. het bereik hiervan is ook 300 m. we wonen op een flat en als ik de  post beneden ga halen ka ik gewoon mijn kindje blijven horen. errug fijn.

hier vind je een link naar de philips site met het type dat wij hebben:philips babyfoon

Hij is niet goedkoop maar wel super. Wat ik zelf ook prettig vind is dat er een terugspreekfunctie op zit. Nu hebben we er nog niet zoveel aan maar tzt als Maarten wat groter is dan kan je aangeven dat je de kleine gehoord hebt en dat je eraan komt. Vooral fijn als buren oppassen...

groetjes Pauline

wij hebben de alecto dbx-88 en die bevalt ons erg goed deze hebben we via internetwarenhuis  besteld en was ongeveer 85 euro
maar je kunt ook is op kieskeurig.nl kijken  succes

groetjes mira mv marek 10 wk

hoi
wij hebben een baby foon met camera   en dat is helemaal geweldig zo kan ik hem goed in de gaten houden
ik weet niet hoeveel die kost ofzo want wij hebben hem ook gekregen   maar het is echt helemaal te gek
groetjes priscilla en rick

Hoi,

Ik heb er pas 1 gekocht voor de 2e.
Het   huismerk van Prenatal van 89,95.
Deze kun je instellen op gevoeligheid.Daar bedoel ik mee dat je het zo in kunt stellen dat je een kreuntje niet hoort maar huilen wel.
Op de ontvanger zit ook een knop waar je meer terug kunt praten naar de baby.
Op de baby z'n monitor zit ook een nachtlampje met 3 sterretjes die je aan of uit kunt laten.

Ik vind het een ideaal ding,aangezien we er al een aantal versleten hebben met de 1ste.

succes,

Clautje

Terug
Bovenaan