welke babyfoon?

A

Anoniem

Guest
Hallo mama ´s,

Wij willen een nieuwe babyfoon gaan kopen, hebben jullie tips? Sommige babyfoons geven ook de temperatuur aan, is dit inderdaad handig? Een terugspreekfunctie lijkt ons wel handig.

Wat vinden jullie handig aan jullie babyfoon en wat niet. Welk merk raden jullie aan etc?

ps. We hebben de babyfoon thuis niet nodig, maar wel als we straks op vakantie gaan en als we  bij vrienden zijn of als ze in de toekomst uit logeren mocht gaan  bij de opa ´s en oma ´s.

Bedankt voor jullie hulp in deze.

Groetjes Sylvia

Een babyfoon die de tempratuur aangeeft vind ik persoonlijk onzin. Je betaald er alleen maar voor.

Wij hebben Alecto dbx-85  met terugspreek functie. Deze bevalt heel goed.
Er zitten ook lichtjes in die gaan branden als je kleine geluid maakt. Zo kun je ook zien als je kindje wakker is als je het geluid uit hebt.....

Wij hebben van Philips Avent de meest uitgebreide versie met terugspreekfunctie, temperatuur en 5 wiegenliedjes. De liedjes gebruiken we elke avond. De terugspreekfunctie eigenlijk alleen als 1 van ons met Marissa boven is en we iets tegen diegene willen zeggen. bijvoorbeeld neem je haar schoenen vast mee.

hoi,wij hebben een duitse baby-foon,met lampjes en een afgebeelde baby,met drie functie's baby slaapt,baby lacht,wakker,kletst,baby huilt.
dan hoef je niet altijd de baby-foon aan te zetten met geluid,wij hebben een wat duurdere genomen ivm veel kinderen in onze wijk.
succes

Hoi,
wij hebben ook de Philips Avent, deze is wel vrij prijzig maar wij hebben hem gekregen van het werk van mijn vriend! Het is een mooi ding met lichtjes, liedjes, terugspreekfunctie, temperatuur en zeer gevoelig, wat ik zelf wel erg prettig vind. Je kunt ook het geluid uitzetten (doen wij 's nachts) dan zie je wel de lichtjes branden en boven de 5 streepjes maakt ie dan alsnog een geluidje. Persoonlijk vind ik de temperatuur niet zo belangrijk want als het warm is in de kamer krijg je de temperatuur toch moeilijk omlaag. Maar goed wij zijn wel heel tevreden met de babyfoon.
Succes met uitkiezen.

groetjes van Sonja

Hoi,
wij hebben een Philips babyfoon, zo'n DECT-ding met alles erop en eraan , lekker decadent. De muziekjes doen we eigenlijk niks mee, de terugspreekfunctie is soms wel handig om tegen elkaar iets te kunnen zeggen. Ik vind de temperatuur ook wel handig, maar je kunt net zo goed een termometer van 1 euro op het kamertje hangen.

Wij vinden het een fijn ding, maar als ik het opnieuw ging kopen, dan zou ik waarschijnlijk de goedkopere variant kiezen. Wel DECT i.v.m. minder storingen, maar niet met alle extra functies.

Philips heeft trouwens wel een goeie garantieservice etc., je krijgt een vervangend apparaat als  'ie stuk is (hebben wij trouwens nog niet gehad hoor!).

Succes met kiezen!
groet
Mandarijn

Hallo

Toen het forum van Viva nog wat sneller werkte heb ik er destijds hetzelfde onderwerp geopend.

Bijna iedereen rade ons toen een philips dect babyfoon aan. Of de meest voorkomende toen was de alecto DBX 88. Deze hebben we toen ook aangeschaft we zijn hier erg blij mee.

Wel kan ik je aanraden een babyfoon via een webwinkel te bestellen dat scheelt snel 30 a 40 euro.

Groetjes

Diarich

Wij hebben ook die Alecto (wel met temp.) en die bevalt prima!

Terug
Bovenaan