Welke babyfoon?

Dag as mama's!

Nu gaan we op zoek naar een babyfoon. M'n man wil heeeel graag een babyfoon met camera erop (hij is nogal van de gadgets) maar voor mij is het van belang dat deze goed bereik heeft en duidelijk werkt.

Heeft iemand DE gouden tip voor DE beste babyfoon?

Groetjes en bedankt,
Janneke

die van ons is alweer een paar jaar oud, we gebruikten hem af en toe voor mijn stiefzoon als we ff wat gingen drinken bij de buren. Is van Alect geloof ik, een wit met lichtblauwe. Zijn er tevreden over, maar goed, we hebben hem niet heel erg intensief gebruikt nog...

x Mick

Hallo

Wij zijn zwanger van ons tweede kindje!
Nu had ik voordat de eerste geboren was een topic geopend hier en op viva forum ook over een baby foon. Kan je vertellen dat bijna iedereen mij de alecto dect babyfoon aanrade!
Nu hebben we deze ook gekozen en zijn er erg tevreden mee.
Tip: Via een webwinkel zijn ze goedkoper dan in een gewone winkel scheelde mij bijna dacht ik toen 50 euro!

Groetjes

Diarich

Heej Janneke,

Dat is wel ongeveer die van ons. iig hetzelfde merk, maar geloof dat die van ons toen, ook via webwinkel iets van 80 euro was. Geen camera... maar werkt prima

Mick

Hahaha...zie naast dit topic nu een reclame van de philips avent dect baby monitor.
Wij hebben een alecto dect. Voor mij was het belangrijk dat ik geen andere kinderen op de babyfoon kan ontvangen, dus een dect.
Ik zelf wil geen camera omdat je dan constant blijft kijken en eigenlijk geen rust hebt. In het begin ging ik vaak bij Joris kijken, maar dat wordt vanzelf minder. Denk dat je met een camera continu blijft kijken!

Groetjes Annemiek

Hier ook een alecto dect babyfoon. Werkt perfect, geen klachten. De tweeling is bijna twee en we gebruiken 'm nog steeds. We horen een speen al op het laminaat vallen, voordat ze er zelf wakker van worden.

Er zit geen camera op, maar die missen we niet.

Tip: wij hebben 'm destijds met airmiles gekocht in de airmiles shop, dus gratis. Misschien staan er nu nog steeds wel babyfoons op.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan