Welke babymerken vinden jullie het leuk en waarom?

Lieve ouders,
Wij van
www.divali-online.com
verkopen babykleding. We zouden graag willen weten wat je zoek in een babykleding. Moet het van goed kwaliteit zijn en fijn zitten of alleen een mooi design.
Welke merken zijn jullie favoriet?
Alvast bedankt voor de feedback.
Liefs DivaliTeam
 
Ik zoek altijd naar babykleding die comfortabel zit voor een kleintje om in te bewegen. Stretch, voldoende luierruimte voor wasbaar, fijne zachte ademende materialen zoals katoen, niet te dik maar warm genoeg, liefst iets dat minimaal 2 kledingmaten mee gaat en makkelijk aan en uit te trekken is, en aan de onderkant los kan voor luierverschoningen. Oh en broekjes met een verstelbare taille. 

Ik heb geen speciaal merk waar ik altijd van koop. Ik vind de dingen overal. Hema, HM, Next, Frugi, Sense Organics, Boboli, Blade & Rose, Name it, Zara. Niet alleen maar speciale dure plekken. De duurdere dingen koop ik ook eigenlijk alleen in de sale.  

Wat uiterlijk betreft ben ik wel van de kleurrijke kleding evt met printjes, ook voor jongens. Voor meisjes zeker niet te zoet. Maar pastel en beige kleurtjes brengen bij mijn kinderen dan ook een mooi grijs en ziekelijk tintje naar boven haha!
 
Terug
Bovenaan