Welke bakerzak is het beste?

Ik wil mijn zoontje van 3 weken gaan inbakeren omdat hij zichzelf steeds wakker houd of wakker maakt met zijn handen. Nu heb ik van het consultatiebureau het advies gekregen om daar de inbakerdoeken van pacco voor te gebruiken. Maar zelf ben ik op internet ook de bakerzak tegengekomen en dat ziet er ook goed uit. Wie heeft ervaring met een van deze bakerdoeken en kan mij vertellen wat die ervaringen zijn?

Het gaat om www.pacco.nl en www.bakerzak.nl

Hallo,

Ik ken de Pacco niet. Ik heb heel even gekeken, en zie dat het kindje hierin wel erg stevig is ingepakt. Net als echt inbakeren, met doeken dan.
Ik heb zelf hier de bakerzak gebruikt, ook voor de maaiende armpjes. Eigenlijk meer een tussenvorm. Het hielp hier geweldig! Ze heeft 'm misschien 2-3 maanden gedragen, daarna is het een hele tijd goed gegaan. Maar nu ligt ze er weer in. Ik heb wel een grotere nu moeten kopen. Ideaal!! Mocht je voor deze kiezen, dan zou ik eens op marktplaats kijken. Daar worden ze veel tweedehands aangeboden voor redelijke prijzen. Mijn eerste heb ik nieuw gekocht, mijn tweede heb ik ook via marktplaats gekocht. Was prima in orde!

Succes met kiezen!
Groetjes, Marloes mv Marly 10,5 maanden

Hier ook een bakerzak! Die pacco doeken mogen volgens mij maar tot 4 a 5 maanden, net als gewoon inbakeren. Esther heeft ook last van maaiende armpjes en daar hielp die zak perfect tegen, terwijl ze toch nog wel bewegingsvrijheid heeft. Ze slaapt er een stuk rustiger van!

Groetjes,

Eveline
mama van Esther, 6 mnd

Mijn voorkeur ging ook al uit naar de bakerzak omdat het minder drastisch is dan inbakeren met de paccodoeken. Maar ik was toch wel benieuwd naar de meningen hierover. Inmiddels heb ik een bakerzak besteld, ik ben benieuwd.

Hoi,

Wij hebben de pacco als eerste gebruikt en om af te bouwen de bakerzak. Persoonlijk zou ik nu niet meer zo snel kiezen voor de Pacco in eerste instantie. Het is namelijk dan vrij moeilijk om hem weer af te bouwen. In de bakerzak hebben de kindjes gewoon iets meer bewegingsruimte.
Maar al met al zijn het allebei fantastische zakken, die ons een hoop huilen en slaaptekort hebben bespaard,

Succes ermee

Hallo!
Persoonlijk zou ik zeker voor de bakerzak gaan!!
Wij hebben er nu zo'n 6 maanden plezier van vanaf de eerste dag!
Echt een aanrader!
Groetjes van Bloem

Bedankt voor jullie reacties, mijn zoontje slaapt nu al de hele week in de bakerzak en hij slaapt er prima in. Als hij onrustig is, wordt hij meteen weer rustig als ik die bakerzak dichtrits, heel wonderlijk. Ik vind ze alleen nogal prijzig dus heb ik er maar 1 gekocht, maar hoe doen jullie dit dan met wassen?

Terug
Bovenaan