Hier de vogue supreme. We hebben m nu 1.5 jaar, erg blij mee. Gekocht bij de geboorte van onze tweede.
De baby kan in de maxi cosi of in de babyschaal. Wij kozen voor de maxi cosi omdat dat wat veiliger en schokdempender is. Vanaf 8 maanden in de peuterschaal. Vanaf 1.5 a 2 jaar kunnen ze los zitten.
Er kunnen 4 kindjes in en eventueel nog 1 achterop. Een berg boodschappen, de buggy, alles gaat erin. Ideaal! Gister de bakfiets vol geladen en naar het strand gereden. Wij gebruiken m serieus dagelijks en hebben er een auto voor weg gedaan.
In de bakfiets is t gelijk een leuk uitje voor de kids, wij fietsen echt overal naartoe. Hij fietst heerlijk en een electrische is écht wel een must wat mij betreft.
De huif kan eraf, dus zomers is her heerlijk zonder huif. In de wintermaanden juist fijn met de huif, kids zitten altijd droog en uit de wind. Nooit huilende kinderen op de fiets omdat je ineens een regenbui op je hoofd krijgt.
Ik kan iedereen zo'n fiets aanraden, wij hebben er zoveel plezier van. Wij zijn wezen proef fietsen bij de bakfietsloods in Papendrecht. Dat raad ik je echt aan. Ga ergens naartoe waar ze meerdere merken hebben en kijk wat jij fijn vindt. Het is een hele uitgave, bestel niet zomaar wat op internet.
Babboe raad ik je af ivm de accu en dat deze fiets van hout is. Op de lange termijn een slechtere aankoop. Wij vonden Johnny Loco ook heel mooi, maar minder stevig en minder bergruimte. Wel een hele mooie fiets. Maar wij wonen in een buitenwijk en fietsen veel door de modder, dus ik ben blij met onze Vogue. De fiets is heel stevig en degelijk. De accu gaat heel wat ritjes mee en geeft een goede ondersteuning. Totaal geen minpunten aan deze fiets, heel blij mee!!