welke bedje ??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

het is nog al vroeg om er over te hebben maar vroeg het me toch af

want de gene die hier al van een tweede zwanger zijn denken er misschien al wel over na

Nemen jullie als de kleine 2   / 2,5 is een junior bedje of gewwon een eenpersoons??

ik vind het namelijk zonde aan de ene kant van het junior bedje om die aan te schraffen

maar aan de andere kant???

alle ervaringen en meningen zijn welkom.

groetjes moekje

Hoi

Ik ben niet zwanger van de tweede, maar ik weet dat er 1 persoonsbedden zijn (kinderbedden) waarvan je de achterkant zegmaar nog kan omklappen en dat je dus eerst een junior bed hebt. Ik heb ze bij ikea al wel eens zien staan. Hoe t verder zit met matras enzo weet ik niet, zo erg heb ik me er nog niet in verdiept...
Er komen vast meer recties

Evelien

Hoi

Wij hebben gekozen voor een 1 pers bed. Onze zoon was toen ruim 2 jaar.

Het werd zelfs meteen zo,n half hoogslaper van de Ikea, en dat ging echt prima....

Succes

Groeten Kirsten

Hoi,

Wij gaan tzt toch voor een juniorbed. Wij hebben een neefje van 4 die nu al een tijdje in een groot bed slaapt. Het is ook nog eens een gewoon heel erg eenvoudig bed en ik vind het zo'n raar gezicht. Zo'n klein jongetje in zo'n groot bed.

Wel moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik een erg handige man heb en hij helemaal enthousiast is en tzt dan ook graag zelf een leuk juniorbedje voor Maaike wil maken in de stijl van haar kamer dan. Ik kan dus makkelijk zeggen dat je voor een juniorbed moet gaan maar scheelt natuurlijk wel geld als je meteen een groot bed koopt.

Heel veel succes met het maken van jullie keuze.

Inge

Hoi,

wij hebben wel een meegroeibedje op zonder staan voor Stijn. als hij uit het ledikant gaat klimmen verhuist hij naar dat bed. Dat schroef ik dan meteen in elkaar en dan gaat het ledikant naar zolder. Ik heb het vage vermoeden dat het bij Stijn geen twee jaar gaat duren eer hij in het meegroeibedje gaat omdat hij nu al probeert uit zijn ledikant te klimmen. Ik vind een kindje van twee in een eenpersoonsbed ook zo raar staan en in het meegroeibedje kan ik zijn dekentje nog lekker gebruiken.

van Marloes

Hoi Moekje,

Wij hebben voor onze dochter een meegroeibedje bij de IKEA gekocht. In eerste instantie vonden we het een beetje onzin, want uiteindelijk moet er toch een keer een een persoonsbed komen. Maar ik vind het altijd zo raar zo'n groot bed en zo'n klein kind.

Die bedjes bij de IKEA zijn helemaal niet zo duur. Waarschijnlijk zal Eva er zo'n 2 a 3 jaar in slapen en daarna Bas nog eens 2 a 3 jaar. Dan heeft dat bedje behoorlijk zijn geld opgebracht.

Eva is een groot kind (ze is 3,5 en nu al 110 cm), maar past nog steeds in het bedje met zowel de onder als de bovekant nog omhoog geklapt. En ze slaapt er heerlijk in.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan