<p>Mijn dochter van 11 maanden drinkt al het vocht, dus water en melk, nog uit haar de brown flesje. Niet echt een heel groot probleem maar we zijn aan t oefenen met drinkbekers. Alleen alle bekers die ze heeft geprobeerd, munchkin antilek, tuitbeker, rietjesbeker, verslikt ze zich in. Alsof er teveel in 1 x uitkomt. We oefenen dit al een tijdje, ze weet wel hoe t werkt. Maar t is wel vervelend voor haar. <br />De dr brown fles drinkt ze niet zelf uit. Ik moet m echt vasthouden en omhoog zodat ze eruit drinkt. Als ik m aan haar geef gaat ze kauwen op de speen. Ze snapt niet echt dat ie omhoog moet en dat er dan wat uit komt. Vervolg is dat ze niet heel veel drinkt omdat ik het steeds moet aanbieden. Ik wil graag de derde fles eraf, ik geef m puur alleen nog omdat ze dan voldoende vocht krijgt. Maak m bijvoorbeeld met 150 water en 3 schepjes. Maar dan echt als fles moment, in de armen liggend. Ik denk dat als er een beker is die ze zelf kan pakken tijdens t spelen en zo wat meer drinkt dat ie er wel af kan. Welke bekers gebruiken jullie of hebben jullie nog andere tips? </p>