Welke boeken hebben jullie?

Ik heb vrij in het begin al meteen een boek gekocht:
'Veilig zwanger' van Beatrijs Smulders en Mariël Croon.
Het boek 'het grote wonder' met foto's van Leannart Nilsson had ik al.
hebben jullie nog leuke tips qua boeken? Veilig zwanger is erg leuk omdat er heel veel in staat maar ik mis daar de chronologische volgorde van de zwangerschap. Wie heeft er een leuk 9 maanden boek ontdekt, waar alles van week tot week in staat?

ik heb het boek "kinderen" gekocht bij mijn vorige zwangerschap. Vind ik erg leuk, gaat over elke maand van de zwangerschap, en ook over elke week , met plaatjes en heel veel info, en ook reacties van andere moeders in spe..
manon

hi
ik zelf heb meerdere boeken. ik heb; Zwanger van je eerste kind van marga schiet een boek vol vragen en antwoorden over zwanger zijn. wel een leuk boek met veel vragen die echt ergens over gaan.
en ik heb ook Het negen maanden boek van gemma boormans en boek over de zwangerschap van week tot week en de bevalling van uur tot uur en de eerste 150 vragen na de bevalling. ook een leuk een duidelijk boek.
ook heb ik Babylief van mirella van schaaijk.
een boek over je zwangerschap van week tot week. deze vind ik zelf erg leuk omdat  er veel ruimte vrij is gemaakt om zelf dingen in op te schrijven over hoe het gata die week en foto's bij te plakken (leuk voor later).
groetjes nimf

hoi,
Ik heb een kalender besteld die gelijk loopt met je zwangerschap, erg leuk. Zo staat er bij bijna elke dag wel iets te lezen over wat er nu in je buik met je kindje gebeurt en er staan ook mooie foto's bij.
Ik heb hem volgens mij gesteld  bij ouders van nu.

Ik heb "Jouw zwangerschapsbijbel" van Anne Deans gekocht, erg veel praktische dingen staan er in. En er is een aparte sectie met specifieke medische dingen, die pagina's hebben een andere kleur, zodat je indien je er na op zoek bent, het snel kan vinden. Daarnaast staat er een mooie week tot week kalender in. Eigenlijk komen alle onderwerpen aan bod. Het is wel door een Amerikaanse geschreven, maar waar nodig worden de typische Nederlandse dingen er wel in beschreven.

Daarnaast heb ik van mijn liefde "Jouw zwangerschap Dag voor Dag" van Stuart Campbell gekregen. Dat is meer een kijk en tips boek. Je kunt echt per dag zien hoe je kindje zich ontwikkeld en er staat handige tips in. Maar dit boekje is meer voor de leuk.

Wat een leuke reacties allemaal. Inmiddels heb ik een 9 maanden ding gevonden;  9 maanden dagboek, waar je zelf ook je ervaringen in kan schrijven. De zwangerschap van week tot week staat er in en na elke maand een soort samenvattings pagina. Er is ruimte voor knipsels, notities etc. Leuk!

Ik haal voornamelijk nog boeken uit de bieb om te lezen.
Ergens vind ik het eng om al spullen te kopen..

Straks gaat het mis....
Maar dat is echt een kwaaltje van mij hoor :)

Groetjes,
Renaate

ps. het boek 'de negen magische maanden' van Deepak Chopra is erg boeiend..

Ik heb de Veilig Zwanger Agenda van Beatrijs Smulders. Had ik ook tijdens mijn vorige zwangerschap. Echt leuk! Iedere week een leuk weetje en tips en je kunt je eigen beslommeringen erin bijhouden. Ik vind het erg leuk om mijn agenda van de vorige zwangerschap terug te lezen, want je vergeet echt heel veel!

Groetjes, Ruby

Terug
Bovenaan