welke boeken

hey meiden

even een vraagje welke boeken kan je wel lezen en welke juist absoluut niet. ik stond gisteren in de Bruna en had echt zo iets van welke is nu handig/praktische/leuk/informatief want ik moet heel eerlijk toegeven dat ik een beetje overvallen ben door mijn zwangerschap (niet dat ik er daarom minder blij er mee ben) maar voel me niet echt goed voorbereid als jullie snappen wat ik bedoel

Ey Mexx, ik ben niet zo van de gezellige en grappige boeken maar meer op zoek naar antwoorden over wat er tijdens de zwangerschap en erna gebeurd.

Ik heb daarom 'veilig zwanger' en het 'zwangerschapsbijbel' gekocht. Het is voor mij heel informatief en daarnaast een goed middel om dingen op te zoeken als je ergens last van hebt.

Ik had veilig zwanger al voor ik zwanger was omdat het je goed voorbereid. Ook heb ik 'veilig bevallen' besteld voor later in de zwangerschap.

Wellicht heb je er wat aan.

Uiteraard staat in beide hoe je zwangerschap verloopt etc.

Succes met zoeken.

Ik had van een vriendin het boek: het andere zwangerschaps boek gekregen. Staan 1001 vragen en antwoorden in. Vooral mijn vriend veel laten lezen over hoe het gaat als ongetrouwd stel. gezien hij niet wilt trouwen voor de kleine geboren is. Ook staan er dingen in over voeding, uiterlijke verzorging, werk, ziekten over bevallen ook wat dingen over de financien en nog veel meer. Kortom veel nuttige dingen en tips maar wel dodelijk saai om door te spitten.

Ik heb ook veilig zwanger, en het boek wat ik van moeders voor moeders gekregen heb.

Net als FFoontje wil ik ook gewoon antwoorden op vragen die ik heb. Al moet ik wel zeggen dat ik daar vooral de eerste paar weken naar heb gekeken en de laatste weken al veel minder.

Succes met zoeken wat bij je past!

De grote geboortegids. Echt een aanrader, is een vrij nieuw boek. Medisch correct maar alles in begrijpelijke taal. Geschreven door gynaecoloog en verloskundige. Onlangs (een maand of drie geleden) een stuk op tv over geweest bij EditieNL. Vernieuwend omdat er een trappelmeter in staat en aan de hand daarvan kun je de beweeglijkheid van je baby bijhouden, dat kan weer van alles betekenen, symptomen zeg maar, maar dat hoofdstuk heb ik nog niet gelezen dat is natuurlijk pas later in de zwangerschap van toepassing.
Ik had het gekocht en kreeg het vlak daarna ook cadeau bij moeders voor moeders omdat ik me opgaf daarvoor. Daar kon ik iemand anders dus blij mee maken, echt een mooi boek!

Terug
Bovenaan