welke boeken


hey meiden

even een vraagje welke boeken kan je wel lezen en welke juist absoluut niet. ik stond gisteren in de Bruna en had echt zo iets van welke is nu handig/praktische/leuk/informatief want ik moet heel eerlijk toegeven dat ik een beetje overvallen ben door mijn zwangerschap (niet dat ik er daarom minder blij er mee ben) maar voel me niet echt goed voorbereid als jullie snappen wat ik bedoel
 
He hallo,

dat is nou toevallig, ik had vanmiddag precies hetzelfde, Stond in de Bruna en wist niet welk boek ik moest kopen... Het zijn er zoveel! En ja ik snap precies wat je bedoeld. Ben blij dat ik zwanger ben, maar ook een beetje de weg kwijt. Zullen misschien ook de hormonen zijn? ;-)
 
Hoi,

Dat had ik nou ook... ben naar de kringloop winkel geweest en daar 3 boeken gehaald en was maar 5 euro kwijt..,
Wil toch wat lezen maar vind de boeken zo duur en als de boek niet geweldig is dan lever ik 'm zo weer in bij de kringloop. Wat wel aan te raden is DE boek over borstvoeding....
 
Ik begrijp het probleem helemaal! Ik heb er zelf voor gekozen om alleen de boeken met zo veel mogelijk feiten te lezen... Boeken met daarin verhalen over gruwelbevallingen / zwangerschappen en ervaringen probeer ik nu te vermijden... Raar misschien maar ik word daar nu niet zo blij van... Ik heb vooral veel boeken geleend van vriendinnen, onvoorstelbaar wat je om je heen al kunt verzamelen als je zegt dat je dingen wil lezen, scheelt ook in de kosten!

Succes!

Groetjes,
Suzanne
 
Terug
Bovenaan