Welke borstkolf?

<p>Bij onze eerste twee heb ik de medela pump in style gebruikt. Een dubbele kolf aan een tas. Ik vond het feit dat je beide borsten kolft wel fijn, maar vond het zo'n enorm ding en maakte nogal een geluid. Omdat hij stuk is ben ik nu voor onze derde weer op zoek naar een kolfapparaat. Maar twijfel nu of ik dezelfde aanschaf. Wat zijn jullie ervaringen met verschillende kolfapparaten?</p><p>(ik weet dat je ook kunt huren om te proberen, maar wil er eigenlijk gewoon een aanschaffen) </p>
 
Heb alleen ervaring met de medela freestyle (dubbel elektrisch) en love it. Batterij gaat lang mee dus geen stopcontact nodig.
 
Het ligt er ook een beetje aan hoe je hem precies wil gebruiken. Ik heb uiteindelijk een agent handpomp gebruikt. Was voor mij ideaal omdat ik nooit heel lang van huis was en max 1x per dag kolfde. Ik had meer dan voldoende productie, dus met de handpomp spoot het er zo uit. Heel klein en compact, past gewoon in je handtas! Maar het hangt dus een beetje van je situatie af..
 
Heb een handkolf voor onderweg. Zou graag een zonder afhankelijkheid van het stopcontact willen. Ik verwacht veel te moeten kolven dus wil wel een dubbele electrische.
 
Hier heel tevreden over het Ardo kolf apparaat! Elektrisch maar weet even zo gauw niet meer oftie ook op accu kon zonder stop contact...
 
Hier ook de medela freestyle. Ik kolf oa naast het babybedje in de avond een flesje voor de nacht en ze valt lekker in slaap van het gebrom. Accu gaat idd heel lang mee en hij is lekker klein. Je krijgt een deel van het geld soms terug van je verzekering overigens.
 
Terug
Bovenaan