Welke buggy gebruiken jullie?

<p>Hoi allemaal,</p><p>We zijn opzoek naar een buggy voor onze zoon (2j). Wat zijn jullie ervaringen?</p><p>- eisen: geschikt voor langere kindje</p><p>- weinig ruimte innemen bij het inklappen</p><p>liefs </p>
 
Hoi!
Wij hebben de Joolz Aer voor onze 2 jarige dochter. Kost wat duiten, maar klapt klein op (mag zelfs mee in de bagagebakken in het vliegtuig) en rijd erg stevig. Ook over de kleinste stenen.
Succes met de zoektocht!
 
Ik heb nu een simpele paraplu buggy. Bevalt opzich prima, maar zoek eigenlijk iets wat ik makkelijk op de fiets mee kan nemen in mn mand voorop. Paraplu buggy lukt niet meer nu mn zoontje achterop zit. 
Dus mocht iemand een weten die daarvoor geschikt is, hoor ik 't graag. ?
 
Wij hebben sinds kort de chipolino Roxy. Erg fijne buggy vind ik. En voor een leuke prijs. Kan je ook kleiner inklappen
 
Gb pockit, kleinste buggy die er is, opgevouwen past hij in een grote tote bag.
Ook kan hij vrij plat zodat mijn kids er ook lekker in kunnen slapen onderweg. 
Heb hem nu 2 jaar, zijn er niet zuinig mee en is al vaak mee geweest op vakantie (ook vliegtuig heel handig, zelfs bij goedkope Airlines valt hij binnen de handtas maten), hij doet het nog goed en iedereen is altijd verbaasd wanneer we het mini pakketje uitvouwen tot een volledige buggy. 
 
 
Terug
Bovenaan