welke buggy is handig voor op de fiets??

weer over buggy's!!
welke buggy is handig voor op de fiets??? ik zoek een goedkope buggy voor op de fiets die ook nog in ligstand kan....ja ja wat een wensen he??

groetjes sibje

Hoi hoi,

Vandaag in de aanbieding bij het kruidvat een buggy voor 14,95 deze is vast superlicht. En dat is het handigst voor een op de fiets. Dat ie licht is.

Ik heb een goede buggy gekocht van Koelstra, maar deze is 6,5 kilo dust best wel zwaar voor op de fiets..

Succes gr. Ilone

hoi
ik heb een buggy van topmark,kan in 5 standen,mandje,zonnekap.was ookde bedoeling om hem mee te nemen op de fiets.nog niet geprobeerd,lijkt me een heel avontuur.hij past wel op de fiets maar dat heb ik dus nog niet gedaan.

gr petra

Hoi Sibje
Ik heb zelf de mc laren quest (NIET GOEDKOOP) ze hebben mij gezegd dat hij makkelijk op de fiets kan, nou ik vind hem maar wat zwaar 2x geprobeerd en nu heb ik net bij de kruidvat de buggy van 15 euro gekocht.
Deze kan niet liggen, maar ja als ik met de fiets weg ga hoeft Vera van mij ook niet te slapen.
Ik vind hem ideaal. Het is wel een heel eenvoudige dus ik ga hem echt alleen voor boodschapjes gebruiken en dus op de fiest.
de andere buggy die wij hebben is wel een hele goede, maar goed die gebruiken we dus voor de vakantie en als ik met de auto weg ga.

succes ermee.

groetjes daniela

sla ik vanavond de folder van de leenbakker open staat daar een bugy die plat kan en kost €30....dat valt wel uit te proberen
die van de kruitvat heb ik ook gezien en heel handig op de fiets maar ik wil er 1 die plat kan want vera gaat erg hangen in de buggy kan nog niet zo heel lang zitten. en we willen met de vakantie fietsen en met de boot op stap en winkelen/dlenteren en dan is een buggy die plat kan wel erg handig. ik ga die van de leenbakker morgen ff bekijken ben wel er benieuwd..
bedankt voor de reacties

groetjes sibje

heey ik heb laatst via marktplats eentje v prenatal op de kop getikt,maar nou hadden we een drager gekocht maar dat ding gaat vreselijk bungelen..doodeng vindt ik..en nou fietste ik nog zonder mn meiske erbij op..
we zitten er aan te denken om evt die vd kruidvat voor op de fiets te kopen.
ik ben ook meer voor eentje met standen(en dat heeft die van mp)maar veiligheid op de fiets voorop!groetjes

Hai,
Ik heb de Quinny Zap en ook de fietsdrager speciaal voor de Quinny Zap, alleen ik heb het de drager nog niet aan de fiets zitten, dus helaas...... heb geen tips voor je.
Zodra ik het heb uitgeprobeerd laat ik je het weten. Ik vind de Quinny Zap wel ideaal als buggy!!
Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan