Welke buggy kan mee op de fiets en waar is deze te koop?

Hallo Allemaal,

Morgen krijg ik eindelijk mijn mamafiets.
Nu vraag ik me alleen af, welke buggy kan ik het beste kopen en waar, zodat ik deze veilig en goed aan mijn buggydrager kan bevestigen?

Ik begreep dat je niet zomaar elk willekeurige buggy kunt gebruiken op de fiets in verband met het gewicht. Ik wil me niet zo maar een buggy laten aan smeren, dus ik dacht, zal de "profesionals" eens om hulp vragen (haha).
Ook schijnen er buggy's met allerlei standen te koop te zijn. Wat raden jullie me aan?

Ik ben benieuwd naar jullie adviezen. Bedankt alvast.

Groetjes,
Nancy
 
Hoi

Ik heb een buggy van Koelstra. Er is ons verteld dat die (in die winkel toen) de lichtste was. De rest is allemaal zwaarder. Bevalt me prima, maar het blijft een gewiebel hoor met die buggy. Dat hou je toch.
 
Hoi, wij hebben ook een Koelstra buggy. Deze kan zonder problemen mee op de fiets. Er zijn speciale beugels bij te krijgen waarmee je de buggy aan je fiets hangt. Gewoon even informeren bij je babyzaak.

Groetjes,

Ingrid
 
Hoi,

Mijn nichtje heeft de Quinny Zapp en die kan ook mee op de fiets. Heb je ook speciale dragers voor en die kan je gewoon kopen bij de babyzaken zoals prenatal. Zij vind het helemaal geweldig. Hun hebben namelijk geen auto.

Groetjes
Davina
 
Ik heb een buggy van Maclearen, dit schijnen de beste buggy's te zijn en zijn vooral super ligt, het gaat er bij een fiets om dat de buggy niet zwaarder is dan 5 kg en die ik heb is 4,5 kg dus dat gaat best. Het is inderdaad evengoed een gewicht en je voelt het toch als je fietst. Ik heb hem toen gekocht dat mijn dochter nog niet kon lopen maar nu ze loopt gebruik ik hem nooit meer op de fiets want zonder fiets toch lekkerder. Zo'n mama fiets is echt geweldig, heerlijk makkelijk. Veel plezier ermee.

Groeten van Mandy mama van Lindsay
 
Terug
Bovenaan