Welke buggy McLaren of Maxi Cosi Citi CX?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Vraag m.b.t. een buggy....... vraag is vaker geweest, sorry. Misschien hebben jullie hier al meer ervaring mee?
Ik ben op zoek naar een degelijke buggy voor vakantie e.d.
Nu heb ik wat zitten rondkijken en zie en hoor overal   (ook van vrienden) je kan beter wat meer uitgeven voor een goede buggy want anders krijg je spijt!
Heeft iemand ervaring met een van deze buggy's? En is de maxi cosi citi cx wel een buggy? Of meer een kinderwagen.

groetjes mecheliene
(Linde 2 juni 2007)

Hoi Mecheliene,

Ik ben in de positie dat ik ze allebei heb.. En als ik jou was zou ik voor de mclaren gaan.
Wij hebben de maxi cosi citi toen aangeschaft ivm de maxi cosi die er zo makkelijk opkon (wat we nodig hadden voor naar de oppas). Alleen is deze buggy niet mee te nemen op de fiets... En ik vind persoonlijk de mclaren "lekkerder" lopen en niet te vergeten hij is goedkoper dan de maxi cosi citi.
Ga uit dat je voor een mclaren ongeveer E 125,- kwijt bent en de maxi cosi citi (via internet E 149,-) en in de winkel E 199,-.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel. Succes!

Groetjes Jaimy

Hoi Noa,

Dank je voor je antwoordt. Grappig dat je ze allebei hebt. Ik denk dat we voor een
Mc Laren gaan is ook meer een echte buggy vlgs. mij en de maxi cosi citi is meer wandelwagen, denk ik....
Ik ga gewoon in de winkel alles uitproberen.

gr. mech

Terug
Bovenaan