Welke Buggy McLaren of Maxi Cosi Citi CX?

Hoi Hoi,

Vraag m.b.t. een buggy....... vraag is vaker geweest, sorry.
Ik ben op zoek naar een degelijke buggy voor vakantie e.d.
Nu heb ik wat zitten rondkijken en zie en hoor overal   (ook van vrienden) je kan beter wat meer uitgeven voor een goede buggy want anders krijg je spijt!
Heeft iemand ervaring met een van deze buggy's? En is de maxi cosi citi cx wel een buggy? Of meer een kinderwagen.

groetjes mecheliene

Hoi,

Wij hebben drie jaar geleden een tweede hands McLaren buggy gekocht. Dat ding heeft zijn geld dubbel en d\wars opgebracht! Hij is nog steeds prima, dus wel zullen hem dit keer waarschijnlijk ook voor Bas gaan gebruiken.
Het is inderdaad waar dat je beter een goede buggy kunt kopen, dan een goedkope, maar ik kan je een tweede handse ook zeker aanraden.

Groetjes, karin

Haai,

De maxi cosi citi cx is volgens mij een maxi cosi autostoeltje dus niet geschikt als buggy. Ik hoor goede berichten over de Mc. Larens maar die heb ik zelf niet. Wij hebben de Quinny Zap. Ik gebruik nu alleen het onderstel met de maxi cosi erop voor snelle boodschappen en smalle winkels. Als Mette groter is dan gaan we de Zap gebruiken.

gr.Ing

Haai,
Wij hebben ook gekozen voor de quinny Zap, maar ik gebruik hem nu ook alleen nog met de MC erop. Ik hoor wel geluiden dat sommige bij de Zap missen dat je deze buggy niet in verschillende standen kunt zetten en volgens mij kun je dat bij de MAC Laren wel.
Gr. Floor

halloooooooooooooo

Sorry ik kom uit het oosten dus heb ja lange ooooooooooo

Maar ff over je vraag. Wij hebben ook een mclaren buggy gekocht. Op aanraden van mijn schoonfamilie (kinderen zijn nu 20 en 13). Hij heeft er ook twee kinderen in groot gebracht en hij is nu nog steeds goed. Ik zou hem nog steeds kunnen gebruiken maar hij is alleen wel erg ouderwets.
Dus als je het aan mij vraagt dan zou ik voor de mclaren gaan. Daar hebben wij goede ervaringen mee.

Ik hoop dat je er wat mee kan

Groetjes Karin

Hoi Hoi,

We gaan gewoon buggy's vergelijken dan weten we het zeker. Ik had ook op het voorjaarforum deze vraag gesteld en er was iemand die ze beide had en voor de McLaren zou gaan dus ik denk dat het die wordt......
De Quinny Zapp twijfelen we ook over maar omdat deze niet in verschillende standen kan weet  ik het niet,  maar gebruik je  bij een buggy een slaapstand?

gr. mech

Terug
Bovenaan