welke buggy met ligstand

vandaag een klein drama met de chicco buggy gehad. fleur is nu 7 maanden en 1 week, en slechts 61 cm. Omdat ik met de trein ging heb ik voor het eerst de buggy gebruikt, de wandelwagen (met wagenbak) is dan niet echt handig, veel te groot en te zwaar. En ik heb nog een 3 jarige die ook de trein in moet. Maar na een kwartier had ik al spijt dat ik met ze ben gaan winkelen.

De ligstand is niet echt een ligstand, of ze is te licht, maar ze kan niet lekker liggen. De buikgordel past wel, maar de arm bandjes hebben geen zin, zijn veel te groot. Verder is hij wel ligt en makkelijk te tillen.
Maar ik wil toch graag een andere.

Wie heeft of kent iemand met een fijne buggy waarvan de ligstand ook een ligstand is en dus ook fijn is voor een baby van 7 maanden, of mogen ze dan niet in een buggy? Het liefst niet te zwaar en evt ook voor op de fiets. Vindt een maxi cosi citi wel mooi maar die kan denk niet op de fiets.

Alvast bedankt

Hoi,
volgens mij mogen ze dan nog niet in een plooibuggy ivm het ruggetje. Wij hebben Quinn nu in de kinderwagen die is omgebouwd tot buggy. Dat mag wel volgens mij want die heeft grote (lucht)banden. Die plooibuggy's hebben kleine wieltjes, daardoor schokkeriger  en zijn instabieler. Ik weet niet of er plooibuggy's bestaan die helemaal plat kunnen.
Wat je nog zou kunnen proberen is een dikkere voetenzak erin doen en dan het bovenstuk er af ritsen. Dan ligt ze wat hoger, zachter en fijner. Maar ook zijn de riempjes dan niet meer zo lang. Of even met een paar veiligheidspelden, klitteband  of steekjes garen inkorten. Misschien dat het met wat aanpassingen beter gaat. En dan hoef je niet meteen nieuwe te kopen.
Meestal gebruik je zo'n dingen nog niet zo vaak als ze  nog/ook in de kinderwagen passen.
Succes.
Groetjes Veerle

Ik heb hem vandaag ook voor het eerst gebruikt. Mee naar het strand, dan is de wandelwagen ook niet handig. Ik heb de koelstra gekocht, die kan helemaal plat! De dame zat en lag  heerlijk erin.

Groetjes Ilona

Hoi

Wij krijgen volgende week de buggy binnen van x-adventere deze lijkt veel op de quiny zapp kan allen volledig plat en heeft verende kleine wielen deze zijn ook in te drukken. Hij is net nieuw en wordt in 10 kleuren geleverd en wij hebben de lime groene beteld hij us heel flexibel en heel klein in te klappen.

Groetjes Lucretia
mam van quinen en fabian

Hoi, die buggy van xadventure wil ik ook graag!!
Ik vind em erg stoer en lijkt mij confortabel voor kleintjes.
Alleen weet ik nog niet welke winkel em verkoopt.
groetjes, Alida.

Hoi,hoi,

Wij hebben er een van topmark, heeft 5 standen en de voetensteun kan omhoog, hij kan bijna plat. Evi ligt er prima in, zij is 7 maanden.
De buggy van mijn kinderwagen (quinny) kan trouwens ook niet helemaal plat.
succes met zoeken naar een andere buggy.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan