Welke buggy moeten wij kiezen ??

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Hebben jullie en buggy? Eind juni gaan we op vakantie en dan lijkt het me makkelijk om een buggy te hebben. Ook gaan we nu vaak fietsen, maar als ik eens naar de stad wil, heb ik in de stad geen vervoersmiddel voor mijn zoontje.
Onze kinderwagen met buggy is veeeel te groot om mee nemen op vakantie en kan natuurlijk ook niet op de fiets mee.
Ben ik vandaag eens naar Prenatal geweest voor advies: staan daar 30 buggy's uitgestald, van 15 tot 220 euro....
Ok, ik wil een met meerdere standen, zodat er ook eventueel een slaapje in gedaan kan worden, hij moet weinig wegen, met de fiets mee kunnen.
Mij werd de Maclaren aangeraden (dan heb je zeker een goede), maar er werd ook eerlijk bijgezegd dat je dan zeker ook voor het merk betaald. Uiteindelijk dus zonder buggy weer naar huis gegaan.....

Hebben jullie tips? Welke buggy hebben jullie en waarom? Waar moet ik op letten?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Daniëlle

Als ik ermee op vakantie zou gaan zou ik zeker een goede kopen. Niet dat de goedkopere slecht zijn, maar als je lang duwt dan merk je het verschil echt tussen een goedkope en een dure. Dan maar iets voor het merk betalen zou ik zeggen.
Voor op de fiets kan je een buggy kiezen die tot 7 kg weegt.
Ikzelf heb een Maclaren gekocht. Wel prijzig, maar ik ben er erg blij mee.
Iemand hier gaf een tip dat ie 'm op internet besteld had voor maar 70 euro ofzo. De tip was voor mij te laat, ik had al 159 afgerekend, maar misschien dat diegene het nog 's wil opschrijven. Scheelt een hoop centjes.
Liefs Nelleke

Dat vroeg ik mezelf dus ook af. Ik vind ze nogal prijzig. Toevallig kwam vandaag het foldertje van de Formido. Daar staat een rode buggy in (merk onbekend) die je inverschillende standen kunt zetten. Met boodschappenmandje en kap. Die ga ik maandag halen voor 30 euri's.

Groetjes,
Nelly.

Ik vond de Mac Laren zo achterlijk duur dat ik er een van de marktplaats heb gekocht die er nog prima uitzag!
Lekkere buggy, we hebben er veel plezier van....

Wij hebben er een van Topmark gekocht en die bevalt ons heel goed. Die kan je ook in standen zetten en hij zit er lekker in.

Groetjes Hanneke

Hoi, die tip van die MacLaren buggy was van mij... ik heb 'm bij www.babycare.nl gekocht voor 74,95 + 6,99 verzendkosten. Is een hoop geld, maar voor een MacLaren erg goedkoop. De kleur die ik heb (groen met een oudroze biesje) hebben ze inmiddels niet meer, maar wel nog twee andere kleuren voor dezelfde prijs.
Ik heb 'm vrijdag binnengekregen en het is een lekker licht en wendbaar ding, maar volgens mij zijn idd Topmark en Koelstra ook prima buggy's in dezelfde gewichtsklasse en die zijn ongeveer even duur volgens mij.

Succes met kiezen!

groetjes,
Myrna mv Isis

Terug
Bovenaan